Turbo_Olga Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Er ganske mye som må skiftes... Pakkninger, foringer, støtdempere, bremseskive, sikkert noe til, men husker ikke det... Dettan kommer til å bli dyrt :s Så om 14 dager har jeg vel "ny" bil :D Siter En død CHRYSLER GRAND VOYAGER SE TD '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 ny Golf 2er da eller ? :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Olga Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Skal nok reparere den jeg har ;) <3 Råttå <3 Siter En død CHRYSLER GRAND VOYAGER SE TD '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 er dette så gale da? en kvelds jobbing..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Olga Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 er dette så gale da? en kvelds jobbing..... Er sikkert fort gjort å skifte det for den som har en plass å gjøre det på og ikke har masse snø, mye vind og minus grader ute ;) Så verkstedet skal få gjøre jobben :) Siter En død CHRYSLER GRAND VOYAGER SE TD '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Olga Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Torsdag 24/4 skal bilen på verksted. Gleder meg :D Nå leter jeg etter litt dill dall som skal skiftes ut... Siter En død CHRYSLER GRAND VOYAGER SE TD '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg