Gå til innhold

Kjøp av ny bil!!!

Ranger emnet


Cordi

Anbefalte innlegg

...Det er uansett bilen du ligger bak i 60kmt i 80sona enten pga overlast (5polakker med bagasje for flere uker jordbærplukking er heavy) eller gamle Erna som bare skal en tur på Nærmat og kjøpe Se&Hør og kamferdrops...

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Det er uansett bilen du ligger bak i 60kmt i 80sona enten pga overlast (5polakker med bagasje for flere uker jordbærplukking er heavy) eller gamle Erna som bare skal en tur på Nærmat og kjøpe Se&Hør og kamferdrops...

 

Har du noen gang prøve kjørt en???

Chrysler Stratus 2.0 97mod.

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Opel Kadett C 2.0S 79mod.

Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw.. Jeg fant 1stk Cuore tilsalgs på nettet. Denne er faktisk i god stand. Mao ikke et repobjekt som du tydeligvis sitter med. Den har gått 90k km og selges for 19k kr. Overpris det og, men litt mer realistisk er det uansett. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1834209

 

Hvis du har bud på 35, bli kvitt den! Er igrunn 99.54% sikker på at du bare våser for å sette meg på plass.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw.. Jeg fant 1stk Cuore på autodb. Denne er faktisk i god stand nå. Mao ikke et repobjekt som du tydeligvis sitter med. Den har gått 90k km og selges for 19k kr. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1834209

 

Hvis du har bud på 35, bli kvitt den! Er igrunn 99.54% sikker på at du bare våser for å sette meg på plass.

 

Det er nå bra du tror 0.46% på meg... Men du kan jo tro det du vil... Men vi kan ikke selge den enda på grun av at Dama må ha bilen til og fra jobb frem til sommer ferien så derfor selger vi den ikke enda!!!

 

Bilen min er ikke noe repobjekt... Jeg skal bare bytte noen slitedeler og fjerne 2 små rust flekker!!! (Om du ikke vet det så er det normalt og bytte litt deler på en bil av og til!!!)

Så om det er et repobjekt så må jo alle biler som er mer en 2år gamle være repobjekt!!!

 

Hadde du søkt for 1 uke siden så hadde du sett at det lå ute ca. 10 Cuore på finn og autodb alle med en pris fra 20000 til 35000kr!!!

Chrysler Stratus 2.0 97mod.

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Opel Kadett C 2.0S 79mod.

Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg foretrekker å leve:)

 

Jeg lever enda og nå har jeg kjørt den siden 01!!! :cool:

 

Og om du ikke tror det er fart i den så må du tro omigjenn...

Jeg har kjørt i fra mangen biler med den før...

 

Men det er ikke hva du mener om bilen og prisen på den jeg lurer på!!! Men hva bil dere mener vi skal velge!!!

Chrysler Stratus 2.0 97mod.

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Opel Kadett C 2.0S 79mod.

Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår