karljoh Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Må du kjøpe en dyr Kinetik KHC-55A Batterilader? Kan jeg ikke bare kjøpe en litt god lader på biltema? plz si at det går:s Det koster jo over 6000kr for den laderen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Hva går? :b Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Absolutt INGEN ting i den posten der gav noen som helst mening :P Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Nei, var det jeg også fant ut.. Skjønte ikke hva trådstarter skulle frem til. Fikk med meg at det var snakk om en batterilader til 6000kr.. Trådstarter: En lader er da en lader.. Den til 6000kr er jo sikkert såklart bedre enn biltema sin. Men biltema sin lader batteriet ditt den også.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Ok la meg forklare litt bedre, Kinetik HC2400 - 2750 Ampere Power Cell - The Monster er ett ganske så kraftig batteri så jeg lurer litt på om det trenger noen form for spesiel behandlig. Å med det mener jeg om du trenger Kinetik KHC-55A Batteriladeren eller om det holder med bare en helt vanelig lader? En lader er da en lader er det jo en som sier å det sier jeg også, men stemmer det? Hvorfor er det da egene ladere til batteriene i den serien? Vill bare være sikker så jeg ikke kjøper noe som ikke virker som det skal:) http://www.morel.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Ok la meg forklare litt bedre, Kinetik HC2400 - 2750 Ampere Power Cell - The Monster er ett ganske så kraftig batteri så jeg lurer litt på om det trenger noen form for spesiel behandlig. Å med det mener jeg om du trenger Kinetik KHC-55A Batteriladeren eller om det holder med bare en helt vanelig lader? En lader er da en lader er det jo en som sier å det sier jeg også, men stemmer det? Hvorfor er det da egene ladere til batteriene i den serien? Vill bare være sikker så jeg ikke kjøper noe som ikke virker som det skal:) http://www.morel.no/ Er vel slik som med f.eks bildeler.. F.eks bremseskive til en volvo 240 koster 1235kr på volvoforhandleren, mens på biltema er den under 500kr. Sikkert ikke samme kvalitet, men får stoppa bilen med biltema sin skive. Det jeg vil frem til er at du KAN kjøpe den dyre laderen om du vil være på den sikre siden og gi batteriet ditt den kosen det trenger for å holde seg ung og i topp stand lenge. Biltema laderen gjør vel akkurat samme nytten som den dyre laderen, men sikkert ikke på like kort tid om du skjønner.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Ja, det stemmer nok det. Jeg bare lurer litt på hva de store forskjellene er mellom en billig lader å en dyr lader som er like sterk, men det er det kanskje ikke så mange som vet:( Takk uansett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 her er skikklig ladere som er optimale får AGM batteri: Powermaster Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 De var ikke så dumme de, men litt dyre tror du det holder med den som koster 999kr? Den skal klare å lade opp Kinetik HC2400 - 2750 Ampere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 powermaster laderne er jo skambillige. 12A laderen holder nok greit den ja, men ville muligens tatt skrittet opp til 25A laderen så det går litt fortere og få inn på strøm igjen på konkuranser og slikt :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Hvor lang tid tar det å lade opp med 12A i forhold til ett med 25A? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Noen som vet hvor du kan få dette Odyssey PC1700 batteriet på tilbud? Eller er det noen som selger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Auto Bilstereo send en mail til de Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg