v-g Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Jeg tok igjen det jeg trodde var en rød mk5 R32 ved Ryenrundkjøringa i 1530 tiden og tenkte, nå skulle det vært en annen tid på døgnet så kunne jeg få dratt på litt og hørt på lyden av den. Etter som køen løste seg opp dro jeg på litt, men han var ikke villig til å følge på. Jeg kunne heller ikke høre noe til de seks sylindrene. Det hele var lite imponerende. Den var lav, med chromespeil, midt eksos, emblemer, alt lå til rette for å lure folk. Sjekka når jeg kom hjem, 140 dieselhester! Det eneste som stemte var 4 Motion! (Kan jo være at han kjører med en annens bil skilt, jeg vet ikke.) Han skal ha skryt for S6 kjørelys nede i front, det var stilig. Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Hehe, jeg kjørte bak denne igår jeg og...oppe ved Ryen mot Babyshop ;) .... Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Ble du skuffa du også? hehe Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Er nok denne her, har blitt diskutert på forumet før. Tok dette bildet på Gatebil i fjor: Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Nja....jeg hørte kun eksoslyden da vi satt i kø... men jeg blev mest happy når jeg såg den, ikke hver dag man ser en R32 her i landet....så kom du og tok lykken fra meg nå :D /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Såg den kun bakfra, men det er sikkert denne... Mente at det var noen audio stikkers på den, og et Oettinger (eller hur det nu skrives) emblem. /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Er nok denne her, har blitt diskutert på forumet før. Tok dette bildet på Gatebil i fjor Kan tyde på at det er den ja. Så litt bedre ut i fronten nå enn på det bildet der. Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Såg den kun bakfra, men det er sikkert denne... Mente at det var noen audio stikkers på den, og et Oettinger (eller hur det nu skrives) emblem. /M Ja, det står MTX i bakruta. (Som på parasollen på bildet.) Og et sånt teit Calvin som pisser på et-eller-annet-klistremerke, mener jeg jeg så. Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Denne bilen er en såkalt R32 Diesel! Er nå godt over 200 hester i den og alt utstyr som på en r32.. Terje heter han som eier den, bilen er utrolig tøff, går som et uvær, har et sinnsykt popanlegg og er til stadighet meget ren og pen;) Han har også en lightning med 8-900 hk, ny caravelle med 22", senk og full pakke og litt annet snacks! Kul kar med kul interesse for biler:-) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Ja, det står MTX i bakruta. (Som på parasollen på bildet.)Og et sånt teit Calvin som pisser på et-eller-annet-klistremerke, mener jeg jeg så. Han pisser på et "Polo" merke :D /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Denne bilen er en såkalt R32 Diesel!Er nå godt over 200 hester i den og alt utstyr som på en r32.. Med vekt på ordet "såkalt". Har han virkelig byttet til alt en ekte R32 har? Ja, den var ren, det skal han ha. Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikky Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Det var da veldig mye penger å legge i en Golf med diesel synes nå jeg :) Men pen var den ! Siter - Mazda 323F '96 JDM - Mercedes 250CE '71 - Zuki trailbil '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Blir vel litt feil at si at det er en R32 Diesel.... Står ikke 32 for sylindervolymen, altså 3,2? Muligens jeg har feil... Hvis det stemmer så er dette en R20! :D /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Ja, blir en R20;) Men har ALT R32 utstyr utenom ratt.. Gjort seg utrolig flid og brukt myye penger og tid på den! Er konstant å se på gatebil, eieren legger man også godt merke til;) Noen som husker en som skulle ha luftgitarshow på scenen på gatebil i fjor? trenger vel ikke å si mer.. hehe Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Ja, blir en R20;) Men har ALT R32 utstyr utenom ratt.. Mangler vel setene også Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg