Gå til innhold

Xenonlys

Ranger emnet


gomega

Anbefalte innlegg

Er det noen som har kjøpt xenonlys fra Norvatio.No - Bilstyling og bilaudio - Merkevarer til lav pris som har noen erfaringer å dele med oss andre:D Ser de er veldig billige så lurte på om det var noen grunn til å være skeptisk...

 

Ingen grunn til å være skeptisk.

 

Har ikke fått noen omtaler inn fra direkte kunder enda desverre, men om noen har kjøpt av oss her så anbefaler jeg dere om å skrive omtale i nettbutikken.

 

Sakser fra ett forum hvor dette innlegget var svar på ett gruppekjøp innlegg på ett forum.

Innlegget nedenfor er fra en kunde som har kjøpt ved ett tidligere gruppekjøp.

 

"men hvis man ser bort fra hva man har lov til å ikke, så kan jeg anbefale alle å kjøpe et sett Vink skaffet meg et på forrige bestilling og det ble intet annet enn knallbra. "

 

Navngir ikke forum eller hvem som har skrevet det, da jeg ikke vil ødelegge gruppekjøp salget til han som kjøper via oss og selger der, men ta kontakt på PM om du vil vite det Gomega.

 

Men kom med omtaler, står fullt bak kvaliteten på varene.

Må vel ikke være nødvendig og selge med 500% profitt for å få det til å virke som ett kvalitetsprodukt vel? :)

 

Den lave prisingen er også bevisst, vi får oppmerksomhet av alle forum innleggene som popper opp overalt og vi kan også gi gode kunde erfaringer ved å innfri forventingene til kjøperne og litt mer :)

 

Edit:

Forresten så er jeg Thomas fra norvatio.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ok jeg begynner å bli overbevist:D Men lurte litt på hvordan reglene er for å ettermontere xenonlys på biler som ikke har det fra før av? Har hørt noe om at det er påbudt å kunne regulere vinkelen på lysene siden de er så sterke! Er dette tilfelle eller bare feilinformasjon? Hva mer?

 

Muligens sent svar.

 

-Xenon ettermontering er ikke lovlig om bilen ikke oppfyller disse krav:

-Automatisk høydejustering

-Lykten må være merket med "D" for Xenon.

-Du må ha en rengjøringsmulighet på lykten

-Xenon kittet må være e-godkjent

 

Dette er noe de aller fleste som kjøper er godt informert om.

Om du viser hensyn og stiller inn lyktene etter montering, samt justerer de om du laster tungt så gjør du det mye bedre for medtraffikanter.

Våre pærer har liten spredning så dette lar seg gjøre.

 

Og om du føler for det så bytt tilbake til org lamper når eu kontroll nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor har dere bare opp til 6000k

 

hvorfor ikke 15000K? ikke lovlig i Norge det eller?

 

Ingen grunn til å være skeptisk.

 

Har ikke fått noen omtaler inn fra direkte kunder enda desverre, men om noen har kjøpt av oss her så anbefaler jeg dere om å skrive omtale i nettbutikken.

 

Sakser fra ett forum hvor dette innlegget var svar på ett gruppekjøp innlegg på ett forum.

Innlegget nedenfor er fra en kunde som har kjøpt ved ett tidligere gruppekjøp.

 

"men hvis man ser bort fra hva man har lov til å ikke, så kan jeg anbefale alle å kjøpe et sett Vink skaffet meg et på forrige bestilling og det ble intet annet enn knallbra. "

 

Navngir ikke forum eller hvem som har skrevet det, da jeg ikke vil ødelegge gruppekjøp salget til han som kjøper via oss og selger der, men ta kontakt på PM om du vil vite det Gomega.

 

Men kom med omtaler, står fullt bak kvaliteten på varene.

Må vel ikke være nødvendig og selge med 500% profitt for å få det til å virke som ett kvalitetsprodukt vel? :)

 

Den lave prisingen er også bevisst, vi får oppmerksomhet av alle forum innleggene som popper opp overalt og vi kan også gi gode kunde erfaringer ved å innfri forventingene til kjøperne og litt mer :)

 

Edit:

Forresten så er jeg Thomas fra norvatio.no

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor har dere bare opp til 6000k

 

hvorfor ikke 15000K? ikke lovlig i Norge det eller?

 

Vi fører 6000K på lager, fordi det er den typen som selger best.

 

Vi kan skaffe 15K men vi tar ikke imot nye spesialbestillinger før til høsten desverre siden vår avtale med produsent krever store kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Er disse settene med tennsats?

Følger alt som trengs med?

 

Vist du IKKE har automatisk stilling på lysene, og monterer xenonkit, så er det faktiskt så strengt at de kan ta skiltene på bilen.

Og vist disse kitene skal monteres i vanlige lykter, som har hatt halogen før, så er det ikke alle som tåler det i lengden..

 

Lykteglass som har xenonlys er av en HELT annen kvalitet!

Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,-

BMW e36 Cab

[x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist du IKKE har automatisk stilling på lysene, og monterer xenonkit, så er det faktiskt så strengt at de kan ta skiltene på bilen.

 

De tar nok ikke skiltene dine hvis resten av bilen er lovlig.

Men det er mangellapp.

 

 

Og vist disse kitene skal monteres i vanlige lykter, som har hatt halogen før, så er det ikke alle som tåler det i lengden..

 

 

Forklar den? Lykta tåler ikke xenon?

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om folk som har blitt avskilta pga lysene er feil montert..

 

Selve lykteglasset er laget helt anderledes. du kan feks ta lykta til en ny Opel Astra eller noe, ta den av og hoppe på den.. Uten at det skjer noe.. gjør du dette på halogen lykteglass, vil det sprekke/knuse..

Xenonlykteglassene skal jo også tåle høyttryksspyling, og da er det snakk om ganske mange bar;)

 

Ikke alltid jeg er så flink til å forklare, men jeg prøvde^^

Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,-

BMW e36 Cab

[x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skal du hoppe på glasset? Det som nok er tilfellet, er at på nyere biler er det xenon, og på nyere biler har de laget mer solide lykteglass pga de skal tåle steinsprut. Har ikke noe med at det er xenonlys :)

 

At xenonlykteglassene skal tåle høyttrykkspyling? Ja, men det gjør da alle andre lykteglass og. Klarer ikke knuse glasset med den liksom..

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om folk som har blitt avskilta pga lysene er feil montert..

 

Selve lykteglasset er laget helt anderledes. du kan feks ta lykta til en ny Opel Astra eller noe, ta den av og hoppe på den.. Uten at det skjer noe.. gjør du dette på halogen lykteglass, vil det sprekke/knuse..

Xenonlykteglassene skal jo også tåle høyttryksspyling, og da er det snakk om ganske mange bar;)

 

Ikke alltid jeg er så flink til å forklare, men jeg prøvde^^

 

 

Nå er det faktisk akkurat samme lykteglass på f.eks omega med linelykter og xenon, begge er i plast, samme er det på astra også.

Så att glasset på lykter med xenon er sterkere er tull.

Xenon utvikler mindre varme enn halogen også...

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår