peugeot1001 Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 men han mangler fremdeles phonoutgang bak på spilleren!?2 nei han har jo fått tak i ny spiller, med 2 phono-utganger tilogmed ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 da er det jo bare velstand:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekelars Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Jess, da var anlegget koblet opp og det fungerer :D. Hadde vært umulig for meg å gjøre på egen hånd uten assistanse fra dette forumet, så takk så mye for alle svarene! Hilsen Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuta87 Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Nettopp handla meg en passat stv, skal montere anlegg, Står en JVC KD-BT1E spiller fra før av som jeg tenkte å bruke siden den har usb-utg. Har lagt opp alt egentlig, men mangler å koble Remoten til Cd-spilleren. Det er her problemet dukker opp, det er en kabel(en mini-jack ser det ut som)som har fått merkingen "remote". What to do blir mitt spørsmål, har aldri sett dette før. Noen som vet hvordan jeg skal få kobla remoten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg