Gå til innhold

FK justerbart senkesett

Ranger emnet

mjepson

Anbefalte innlegg

nå selger autospar FK justerbart senkesett som går til 70 mm. Dette er det rimeligste justerbare senkesett fra FK. Er det noen som har hørt noe om det? FK AK heter det.

De skal ha 4699,- for det som er ganske bra pris på justerbart, men tok en ringerunde for å høre hvor mye montering koster. VW skulle ha 4800 for det mens andre lå på ca 3500.

Er det virkelig så dyrt?

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en nisse som aldri har gjort det før skal ta vanlig norsk timepris inkl. fortsillingskontroll, så ja.

De fleste bygder har en råner som monterer senkesett for alle de andre rånerne på en kveld for en knapp tusing eller no' sånt rett i handa. Så drar du på verksted og tar forstillingskontroll for rundt en tusing etterpå.

Er du lur skrur du sammen med den lokale råneren, så vet du hvordan du skal gjøre det sjøl neste gang...

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har montert et uttall senkesett opp igjenom tidene - men kall meg da faen ikke den lokale råneren :eek:

Dette er i utgangspunktet idiotsikkert ... men det kommer jo ann på den lokale råneren da ...

Er på andre siden av fjorden jeg holder til - men kommer du med en 1000 lapp så skal jeg stå å smile fint - og til å med lære deg dette :D Forstillings kontroll kommer i tilleg ....

:op

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punkt 1. senkesett er barnemat å montere om du har litt småskills

punkt 2. 1000 kr for forstillingkontroll?? syns det virka dyrt jeg.. hehe

punkt 3. ikke redd for å bli kallt råner.. jeg er råner :) men ikke fjortistaxi typen..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjærbeinet fremme er festet med to bolter nede og en på toppen, samme bak hvis jeg ikke husker helt feil.. er egenlig dritt lett.. så lenge du ikke er helt banan så skal du klare det fint.. litt værre hvis du skal bare bytte fjærer, då må du jo til med fjørstrammer og dritt.. og det er ofte et helvete å få greiene fra hverandre.. vi måtte bruke vinkelkutter å kutte demperen i 2..

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider