mjepson Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 nå selger autospar FK justerbart senkesett som går til 70 mm. Dette er det rimeligste justerbare senkesett fra FK. Er det noen som har hørt noe om det? FK AK heter det. De skal ha 4699,- for det som er ganske bra pris på justerbart, men tok en ringerunde for å høre hvor mye montering koster. VW skulle ha 4800 for det mens andre lå på ca 3500. Er det virkelig så dyrt? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Hvis en nisse som aldri har gjort det før skal ta vanlig norsk timepris inkl. fortsillingskontroll, så ja. De fleste bygder har en råner som monterer senkesett for alle de andre rånerne på en kveld for en knapp tusing eller no' sånt rett i handa. Så drar du på verksted og tar forstillingskontroll for rundt en tusing etterpå. Er du lur skrur du sammen med den lokale råneren, så vet du hvordan du skal gjøre det sjøl neste gang... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 stoler ikke på lokale rånere... :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Får du karen som tar forstillingskontrollen til å se kjapt over monteringa av senkesettet går det nok greit ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Har montert et uttall senkesett opp igjenom tidene - men kall meg da faen ikke den lokale råneren :eek: Dette er i utgangspunktet idiotsikkert ... men det kommer jo ann på den lokale råneren da ... Er på andre siden av fjorden jeg holder til - men kommer du med en 1000 lapp så skal jeg stå å smile fint - og til å med lære deg dette :D Forstillings kontroll kommer i tilleg .... :op Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Hvorfor er folk så redde for å bli sett på som en råner? Råning er kultur! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 punkt 1. senkesett er barnemat å montere om du har litt småskills punkt 2. 1000 kr for forstillingkontroll?? syns det virka dyrt jeg.. hehe punkt 3. ikke redd for å bli kallt råner.. jeg er råner :) men ikke fjortistaxi typen.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Rundt en tusing ;) Kommer helt an på hvor du spør... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 En gang råner........... alltid råner.......... tusing er fin :D ps: 11 hundre for forstillingskontroll hos forhandler her i staden, kansje veiledende hos alle ? btw faktisk andre forhandlere som er dyrere enn vw. så det ligger nok på en tusing de og :D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Hvis du kjøper det eller om andre har dette merket så er det SVÆRT så interresant å høre om erfaringer med det...er det bra liksom........skal kjøpe til sommeren...... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 jeg antar jeg og kjøper til sommeren, skal på med vinterdekk nå uansett ;:) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Å montere senkesett på en Polo er bare barnemat! Bare å skru av 3 skruer å plukke av hele fjørbeinet så smelle det på igjen:) Burde vær gjort på under 2 timer. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 hørtes veldig enkelt ut når du sa det :) flere som har montert selv? hvor er skruene? hva verktøy trenger jeg? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 fjærbeinet fremme er festet med to bolter nede og en på toppen, samme bak hvis jeg ikke husker helt feil.. er egenlig dritt lett.. så lenge du ikke er helt banan så skal du klare det fint.. litt værre hvis du skal bare bytte fjærer, då må du jo til med fjørstrammer og dritt.. og det er ofte et helvete å få greiene fra hverandre.. vi måtte bruke vinkelkutter å kutte demperen i 2.. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 spørsmålet er bare hvordan jeg skal få heist bilen... :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg