-Kenneth- Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Hei, har fått en helt sinnsyk fjusking på Audi'n. Ved javnt lite gasspådrag begynner motoren og tikke, som om den skulle gått på 3 sylindre eller på iskald dieselmotor. Skjer stort sett ingenting på turtallet. og plutselig hogger den til. Ryker svart røyk og lukter en rar lukt. (minner meg om svidd plastikklukt.) Bilen er nesten bra når den er kald, men etterhvert som jeg får kjørt i en times tid blir den helt forferdelig og kjøre.. Er som sagt en TDI motor. Noen som har vært borti det før?? H/Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Hei, har fått en helt sinnsyk fjusking på Audi'n. Ved javnt lite gasspådrag begynner motoren og tikke, som om den skulle gått på 3 sylindre eller på iskald dieselmotor. Skjer stort sett ingenting på turtallet. og plutselig hogger den til. Ryker svart røyk og lukter en rar lukt. (minner meg om svidd plastikklukt.) Bilen er nesten bra når den er kald, men etterhvert som jeg får kjørt i en times tid blir den helt forferdelig og kjøre.. Er som sagt en TDI motor. Noen som har vært borti det før?? H/Kenneth Kan høres ut som turboen din har tatt natta, ev luftmassemåleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg