Chill Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Lurer på om man kan få tak i senterkoppen ett annet sted enn på møller da dem skal ha 158kr stk. har pratet med dem jeg har kjøpt felgene av og dem skal sende meg når dem får på lager, men det tar sikkert en stund, + at det må sendes til norge, og jeg vil ha på felgene NÅ!!:P Noen som har noen liggende eller veit om ett sted dem har det? Mhv Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 De fleste steder som selger dekk og felger burde ha det... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiole Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Visst du har tevodekk nært deg, så kan du høre med de ;) Kjøpte meg 4 stk der for 100 kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg