smeden Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Ja bruk hodet! Alt for mange jøker som skal prøve på ting de ikke har gjort før , og da går det oftes dårligt! ja vet mangen som har død pågrunn av at de skal tøffe seg og egentlig hakke de peilig om ka de gjør :sombrero: Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 lykke til på oppkjøringen då!!!Eg sjølv har oppkjøring 15. April 0920:D hehe heldig du faen eg skulle ønske eg kunne kjøre opp imorra liksom hehe men du får ha lykke til Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Men husk at etter du har fått lappen så har du forsatt mye å lære. Først når du er alene bak rattet du lærer å kjøre bil. Di fleste både gutter og jenter er med i en trafikkulykke (kræsj eller utforkjøring) innen to år. En grunn til at ungdom blir straffet når di skal forsikre bilen. Men jeg ønsker deg lykke til med oppkjøringa og kjøringa etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Men husk at etter du har fått lappen så har du forsatt mye å lære. Først når du er alene bak rattet du lærer å kjøre bil. Di fleste både gutter og jenter er med i en trafikkulykke (kræsj eller utforkjøring) innen to år. En grunn til at ungdom blir straffet når di skal forsikre bilen. Men jeg ønsker deg lykke til med oppkjøringa og kjøringa etterpå. ja vet men takkeer Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg