HondoAudi Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 >>> AUDI_A4__B5__-_GEWINDEFAHRWERK__VA_+_HA_GEWINDE <<< bei eBay.de: Fahrwerke (endet 16.04.08 13:38:47 MESZ) Noen med god tysk forståelse, eller erfaringer med dette... Blir jo ikke så mye penger levert i Norge... Original FK? Trodde det var dyrt jeg... Ser Weitec er mye dyrere og det er vel heller ikke av de dyreste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Det er vel FK sine galvaniserte sett. Kunne heller ikke senke særlig mye med det men det er en annen sak. Sikkert helt greit til vanlig bruk, har ikke så mye kjennskap til FKs sett. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
An2ns1 Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Jeg kjører med dette senkesette nå å synnes d funker helt greit ;D terenger ikke å ha mer en 6,5 cm senk skal du klare å komme deg frem på dårlige veier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 jeg har fk silverline x på min og er veldig fornøyd med det ... så merket i seg selv er bra :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg