Kjetil^^ Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Hei. har vert i kontakt med noen som skal selge noe felger, og det er en såpass lang strekning at jeg må få de sendt. hva er den rimligeste måten og få de sendt på? posten? langtransport? og er det noen som vet prisen på dette? Mvh Kjetil. Siter 1998 Nissan 200sx S14-A 1992 Bmw 324Td Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Her trur jeg du må ringe litt rundt.. vil ikke tru at posten er noe serlig billig her, vil tippe 500-700 for fire felger/esker. Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Enig med Chill, tror nok ikke du kommer under 500 kroner med mindre du finner noen som skal samme vei og har plass. Når jeg flyttet fra Trondheim til Kristiansand og ikke hadde plass til sommerhjulene på flyttelasset fikk jeg god service hos Wheelie i Trondheim, som sendte alle fire hjulene til Kristiansand for meg for rundt 500 kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg