sindreFM87 Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Hei. Bare lurer på om det er noen som har sportsfilter i en S70 2.0, og om det er noen merkbar forskjell med tanke på effekt og lyd i motor? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Blir mer lyd av motoren når man gir på.. Skal du ha effekt, må du nok opp med nytt eksosanlegg av typen effektanlegg. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindreFM87 Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Ja, det jeg regnet med, men mer lyd er flott det!:) Blir ikke noe effektanlegg i nærmeste framtid, men hva vil det evt koste meg å få på et slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Må vel regne med rundt 1000lappen for filteret samt tilbehør.. Kjøp for all del K&N/greenstuff ellernoe. Ikke slike jalla greier. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindreFM87 Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Ja, KN-filter er det som har gått igjen av det jeg har hørt. Hvor får jeg tak i et KN-filter da? Fant et Pipercross sportsfilter da, men virket som noe av den billigere sorten, ikke at det trenger å vær negativt kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Bilen til en kompis av meg gikk dårligere etterå ha satt på åpent filter. Den suger inn varmluft fra motorrom. Den gikk bedre med kn filter i org boksen. Men dette var en 2.0t. Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 jaja.. hvorfor få en dau bil til å bråke mer?? hva er egentlig poenget med å få en treig bil til å høres ut som en formel 1 bil? det er forsåvidt meget sannsynlig at bilen din til å gå dårligere og bruke mer suppe. Hadde det vert en 2.0t hadde du nok måtte fylle 98okt på en orginal motor om sommeren. blir innmari varmt under panseret på disse bilene. tviler ikke på at det er 50-60grader normalt sett og under belastning enda mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindreFM87 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Du mener altså at bilen vil gå dårligere med et nytt luftfilter? Av typen sports- panelfilter? Jeg har ikke noe erfaring med dette, så vet ikke. Blir sagt så mye forskjellig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg