OlePe Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Her er min 96 Passat.. Skal bli bra etterhvert! Alle ruter uten frontruta skal sotes, lister og speil lakkes svart++ Siter Drive it like you`ve stolen it!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Kan jeg få foreslå amerikanske park/markerings lys? Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 venter i spenning til du skal tørre å legge om=D=D har hatt de på i 2 uker nå vettu:heyyou: Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LunaTic_Drifter Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Jajajajaaah... Det blir bra det der:) Sota rutene mine i forje uke, helt fram... La ikke på bakruta da, det må jeg jøre senere... plagdes som f.. knøvla filmen og bla bla bla:) hengte opp en rullegardin som funker bra! men det ble jo som en helt ny tilværelse å kjøre da:) Siter *why drink and drive, when u can drift and slide!?* -00mod e46 "blacline" http://www.bilforumet.no/3-serien/240696-blackline-e46.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg