Devlish Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 (endret) Rimelig fornøyd med bilen jah :) Skal bli herlig å kjenne hvordan drive select funker med sommerdekka vurderer å kanskje kvitte meg med de orginale S-Line felgene og heller gå for Tomason TN4 19" eller noe i den dur :) tror de hadde vært rimelig sweet på bilen :) Men har hørt rykter at det er noe dårlig kvalitet på Tomason felgene :( Har også sett litt på S5 felgene de er rimeligt pene dem og. Ser de selger dem på Quattroco i 18" til ca 9k med 225, Hadde vært pene i Gunmetal finish og med 245dekk de :) Men de har dem ikke i 19" som jeg kunne tenke meg, forresten noen som vet andre plasser en kan få tak i disse ? Eneste litt usikker på 19" i forhold til Drive Select, siden jeg ikke fikk lagt til 19" orginale RS4 II 19" felger siden jeg valge Drive select. Men de tar vel i litt... noen som vet noe om det, muligens noe med 8" på 18 og 8,5" på 19" Endret Februar 20, 2009 av Devlish Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devlish Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Tok nettopp litt bilder ble noe dårlige p.g.a. svært dårlig lys og tåke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Pen bil ingen tvil:) Men lag en tråd om bilen heller å rems opp hva du skal kjøpe eller vurderer der;) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Savner sommeren jeg:( Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Hallais! Kan nevne noen oppgraderinger jeg har gjort det siste året: - Frontspoiler - Sportsgrill - Baklukespoiler Som alt er levert av Caractere. Har proffsota alle vinduene helt rundt hos forhandler, bildene viser ikke sota helt fremme da dette nylig ble gjort. Bilen ruller på 19" TSW alufelger. Videre har jeg kjøpt inn hekkskjørt fra Caractere med utsparing til ett enderør på hver side, denne venter på lakkering og ombygging av eksos. Bilder av dette vil komme når alt er i boks. Flere bilder vil komme av videre oppgraderinger=)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 :)=))Der er vi enige, sjekket mye frem og tilbake. Falt for caractere både i design og kvalitet:) Ja å ikke minst passform betaler glatt litt mer for å sleppe å tilpasse det skal gå rett på ellers kan det være hehe Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Ja helt sant. Passformen var good, nok arbeid å montere merakkelset om enn ikke skal begynne å tilpasse i tilegg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 hehe ser ut som vi poster å sletter rett som det er blir nesten som sms dette Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Hehe det er helt fantastisk:) Lider av fyllesyken i dag så vet knapt hva jeg bedriver med :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 NBS du kjøpte fronten fra? Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Ja har kjøpt alt utenom felgene på NBS, er meget godt fornøyd med de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 ok litt stive i pris etter min mening men viss de bare kan levere vare å er service innstilte så er det gjerne verdt det Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Ja prisene kunne jo seff vært noe lavere. Men alt i alt så har de produkter som har truffet meg der de skulle :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 (endret) Sitter å ser etter S4 Speilhus til min hos NBS koster de 4.726 men står det skal være originale S4 Hus vett ikke jeg uaktuelt er det uansett går heller for quattroco sine inpro S4 loka like til 1200 Endret Mars 22, 2009 av svenkhas Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Ja det hørtes ekstremt stivprisa ut..Hadde nok personlig vurdert andre alternativer da jah :) S4 speilhus er jo ikke feil da=)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg