Gå til innhold

Hansien's lille fotohjørne! Bilder fra Runde 2 i powerdrift!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Heisann.

Da har jeg blitt med i rekka som hobby fotograf.

 

Utstyret er enn så lenge

 

HUS:

  • Canon EOS 450D

 

Objektiver

  • Canon EF-S, 18-55 (Kit linsa)
    Canon EF, 75-300 (Diverse tullinger anbefalte meg å kjøpe denne, også var den ikke så dyr heller :P)

 

Det er alt jeg har kjøpt i denne omgangen.

 

Jeg fikk desverre feil minnekort så jeg kan ikke vise frem noen bilder enda. men skal prøve å rote meg inn på elkjøp/expert en dag og få kjøpt en liten en mens jeg venter på riktig minnekort fra japan foto!

 

Så jeg har bare lekt meg litt med kameraet nå i kveld for å lære meg det grunnlegendes som trengs for å ta et bilde!

 

Men, over til noe mer relatert. Jeg tenker alt nå på å kjøpe opp noe mer stasj til kameraet mitt, og lurer på hva jeg burde satse på videre? Andre objektiver, filter/solblender eller blitz?

Jeg har hovedsaklig tenkt nå i nærmeste framtid å ta bilder av biler og drive å eksperimentere litt med nærblilder.

 

Jeg håper noen også tar seg bryet med å finne div ting på forskjellige nettsider til en akseptabel pris!

 

 

Og ikke minst: Jeg skulle gjerne hatt en eller flere guider på hvordan man enkelt tar gode bilder!

 

har sett litt i denne og føler den har hjelpt litt. Men ønsker flere guider jeg kunne lese igjennom!

 

Takk på forhånd for gode svar!

 

EDIT:

Endelig fått tak i minnekort så har tatt noen bilder.

Her er det eneste jeg egentlig ble litt fornøyd med

IMG_0147.jpg

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Yay!

Var på runde 2 i powerdrift i dag og fikk endelig prøvd kameraet skikkelig ut!

Utrolig fint vær og greier.. Noen av de bilene jeg tok!

Drifting_at_Gardemoen048copy.png

 

Drifting_at_Gardemoen180copy.png

 

Drifting_at_Gardemoen190copy.png

 

Drifting_at_Gardemoen209copy.png

 

Drifting_at_Gardemoen213copy.png

 

Drifting_at_Gardemoen215.png

 

Tror jeg tok minst 1 bilde av så å si hver bil som var utpå etter 12.30 - finaleheatet!

 

Good enough for you? If so, more to come ;)

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår