Hallohallo1 Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Skal kjøpe meg litt stereo til å ha i min golf v så lurte jeg på om noen her har erfaringer med denne: TS-WX20LPA Pioneer Subwoofere - Bilunderholdning Og noen av disse spillerne: FH-P80BT Pioneer CD-tuner - Bilunderholdning DEH-P7000UB Pioneer CD-tuner - Bilunderholdning takker for svar! Siter 2004 Golf V 2.0TDI Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Spillerene er ok, suben er kanskje midt på treèt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Den spiller nok ikke de laveste frekvensene, men fungerer nok godt i din Golf V, med tanke på at den er en "hatchback". Ville anbefalt FH-P80BT til din bil, da jeg mener at Golfen har 2-DIN holder til spilleren, og ser mest stilren ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallohallo1 Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 okei. takker:D Dere har kanskje forslag til hvilken sub jeg burde kjøpe også? noe herfra: Pioneer Bilunderholdning Subwoofere Siter 2004 Golf V 2.0TDI Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Hvorfor pioneer sub? Det finnes jo så mye som er bedre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallohallo1 Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Hvorfor pioneer sub? Det finnes jo så mye som er bedre ;) Får såpass god pris at jeg må nesten ha pioneer:P hehe Siter 2004 Golf V 2.0TDI Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Pioneer kommer jo med en ny Sub denne måneden :) Va på kurs for en måned siden og fikk vite om denne Utrolig lav og bare ligger flatt i bagasjerommet :) Er masse kanaler innvendig i denne istedet for en vanlig sub. Synes det gjor den veldig spesiell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallohallo1 Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Pioneer kommer jo med en ny Sub denne måneden :) Va på kurs for en måned siden og fikk vite om denne Utrolig lav og bare ligger flatt i bagasjerommet :) Er masse kanaler innvendig i denne istedet for en vanlig sub. Synes det gjor den veldig spesiell. Noen som har prøvd denne da eller? vil ha noe som jeg vet slår ganske greit å har blitt fortalt at den jeg nevnte her tidligere var helt grei. Siter 2004 Golf V 2.0TDI Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Har desverre ikke prøvd den, den var til utstilling på et pioneerkurs jeg var på, men var ikke tilkoblet. Den du nevnte tidligere fungerer nok ganske bra i din golf :) Eneste med den nye typen er at den er utrolig plassbesparende, du kan legge ting over osv. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallohallo1 Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 hehe. jaja, jeg får prøve å se da. da blir det: TS-WX20LPA og FH-P80BT Pioneer CD-tuner:D Siter 2004 Golf V 2.0TDI Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg