hyys84 Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Visste ikke helt hvordan jeg skal formulere meg og hvor jeg skulle poste dette. Når jeg gir gass, på alle gir, og når ca 2.250-2.500 omdreininger, kommer en merkelig lyd. En metallisk lyd omtrent rett under passasjersetet. Jeg har nett skiftet bakpotte, og lurer på om det er frempotten eller noen koblinger der som er løse etter all rivingen min for å få av og på bakpotten, men siden jeg ikke har så veldig god greie, og er så glad i poloen min, poster jeg en tråd, i håp om svar på hva det kan være. Høres nesten ut som to kniver som blir skrapt mot hverandre. Det er alltid på et bestemt turtall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Hvor godt har du festet den nye bakpotten? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Hvor godt har du festet den nye bakpotten? jeg tror jeg har festet den godt. men siden lyden kom henholdsvis litt lenger fremme, regnet jeg ikke med at det var den det var noe galt med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 jeg tror jeg har festet den godt. men siden lyden kom henholdsvis litt lenger fremme, regnet jeg ikke med at det var den det var noe galt med. opplevde samme lyden når potta mi var gåen ja.. Det som var med meg var at ene veggen i potta løsnet, den vibrerer ved gitt turtall osv.. Be noen gi gass i bilen mens du ser under..du hører fort om det er symptomet:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Høres ut som mitre lyddemper ja...har bytta den 2 ganger pga dette problemet! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Om det ikke er festet godt nok bak, kan det føre til bråk lengre fremme, da eksosanlegget ikke er festet så voldsomt mange plasser (var i alle fall ikke det på den forrige bilen min...), derfor jeg spurte. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Takk for hjelpen gutter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg