pannelars Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Jeg trenger nye skiver og klosser forran. Noen som kan vise meg hva på mekonomen jeg trenger? Jeg er helt blank på dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Trenger årsmodell og motor for å finne ut hvilke deler du trenger. Går du inn på MECA Car Parts kan du skrive inn reg nr og finne delene til din bil, det kan du vel gjøre på mekonomen også? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pannelars Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Ja du kan også gjøre dette på mekonomen, mitt problem er at den ikke finner ut om mine skiver er ventilerte eller ikke? Jeg har en 1998 mod med 1,6. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Det kan du sjekke ved å se på bremseskiven. Er det vanskelig å se med hjulet på tar du det av. Dette er et eks på ventilert skive : http://iam.delphi.com/NR/rdonlyres/C845EF5D-3119-4572-BAC2-BD3D1DD0C831/0/BrakeDiscsL.jpg Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pannelars Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 har funnet ut at jeg har ikke ventilerete så det er greit, mitt andre problem er nå de klossene. Har jeg Lucas system eller ATE system på klossene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg