Frank_84 Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Har en Opel Omega 3000 24v med Motronic motorstyring, og den fjusker noe helt ekstremt. Går kun ordentlig ved 1/3 full gass.. Gir jeg mer eller mindre gass så mister motor all motorkraft når jeg kjører. Om motoren ikke belastes(kjøres) og jeg gir full gass så går motorn opp til ca 4000rpm så begynner den å dø ut/miste kraft. Lukter også mye uforbrent bensin når dette skjer, som tyder at det ikke forbrennes årtnli i sylinderne. Plugger,pluggledninger,fordelerlokk og rotor er nytt. Noen ide hva dette kan være? Skal feilsøke på det i helga, men det hadde vært greit med noen innspill hva det kan være, eller noen som har vært borti lignende problemer.. Å om noen ikke har snøring, vennligst ikke svar. Takk.. Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg