holmers Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 noen som vet hvor jeg kan få tak i tåkelys-sett til min passat 99? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 norskbildelsenter Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holmers Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 jeg finner ikke noe som passer min bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_tdi Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 noen som vet hvor jeg kan få tak i tåkelys-sett til min passat 99? E-buy er tingen å leite på, finnes svært lite her i det lille land' Siter - Passat 03 1,9 tdi 110 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Det finns sikkert 1000 muligheter her, men jeg har to forslag. Du kan kjøpe deg Hella micro linsesett, på foreksempel norskbildelesenter, eller så kan du gjøre som daniel M, eller hva han heter, han har iallefall bestilt et tåkelykt sett fra eBay.. har du orginalfanger, krever det jo visse tilpassninger uansett :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holmers Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Det finns sikkert 1000 muligheter her, men jeg har to forslag. Du kan kjøpe deg Hella micro linsesett, på foreksempel norskbildelesenter, eller så kan du gjøre som daniel M, eller hva han heter, han har iallefall bestilt et tåkelykt sett fra eBay.. har du orginalfanger, krever det jo visse tilpassninger uansett :P men får man ikke tåkelys sett. hvor det er med den grillen med ferdige hull til tåkelysene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 på ebay, venter på et sett jeg. Et sånt : eBay Motors: VW Passat B5 3B Fog Light And Front Bumper Insert NEW (item 270226275795 end time Apr-08-08 21:06:38 PDT) Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Hella har begynt å produsere tåkelys til passat 3b igjen etter stor etterspørsel, se Hellanor AS Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg