Sondre W Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 hehe jaa:p får skaffe meg en delebil med tiden ;) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxi82 Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 er det noen som har et senkesett eller lignene liggende? Har et senkesett liggende, lyst til å kjøpe? har papira på de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Pm sendt ;) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Må kanskje oppdatere litt da :) Jeg holder på med å grunne bilen nå. Skal bare våtslipe med 1200 så skal den lakkes:) bilder kommer når jeg har fått tak i tlefon med kamera :p Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet September 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 noen som har 90 frontfanger med stålet liggende? :P Haster litt egentli ^^ Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 ja ... har også panser til deg hvis du vil ha ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet September 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 ja ... har også panser til deg hvis du vil ha ;) selger du fanger da? panser fikk jeg tak i :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kulen Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 gleder meg til resultat :) Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 mhm ... selger ja ;) noe annet du trenger ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet September 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 øvre grill list til to lykters ? :P EDIT: og GTI leppe til fangern :) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 slik som den her ? den "badlook" listen ? sikker på at det er alt du trenger ,,, kan skaffe mer hvis det er noe Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet September 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 ja, en slik men uten de buene til de to lyktene i midten... :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 du MÅ ha de 2 buene hvis du har 4 lyker! :p ellers passern ikke men jeg har en som er Helt bein uten buer , beregna for 2lykters og den er nylakka rød Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet September 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 har corrado front jeg da :) så den utn buer passer da ? :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 nei Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg