Sondre W Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 ingen som har et billig panser å selge meg? og som orker å sende? Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 jo ! godt mulig men vil det lønne seg å sende da ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 for meg elr selgern? jeg bryr meg ikke stort, bare jeg får tak i et for er drit lei av å leite :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 frakt får du så klart betale selv =p så for meg blir det inntekt uansett,,, =) gir deg lyd om ikke altfor lenge Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 den e grei ;) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet August 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 er det noen som har et senkesett eller lignene liggende? Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atxleet Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 liker prosjektet ditt! :) får meg en golf 2 1,6 i morgen selv :) gleder meg til å se hvordan den er, og hva jeg må gjøre. Var visst litt rust i kanalene, og har ikke noe særlig peiling på sånt, men med litt pleie og omsorg og noen timer i verksted skal jeg nok få kommet i gang :) Siter Corolla 1,3 dx golf 2, 1987 1,8 Honda x8r valentino rossi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Dette blir bra:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 liker prosjektet ditt! :) får meg en golf 2 1,6 i morgen selv :) gleder meg til å se hvordan den er, og hva jeg må gjøre. Var visst litt rust i kanalene, og har ikke noe særlig peiling på sånt, men med litt pleie og omsorg og noen timer i verksted skal jeg nok få kommet i gang :) Takk :) Gratulerer, blir nok bra :D Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Dette blir bra:) Håper på det ja :D Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gezzel Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 men det er 4 trins kasse? Sett på 5 trins så går den litt bedre :D + proff ton rutene! Så blir den tøff :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Er 4 trinns ja :P Har tenk litt på å få 5 trinns også, regner med at det er "bolt on"? Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Er 4 trinns ja :P Har tenk litt på å få 5 trinns også, regner med at det er "bolt on"? Ja, skal være det.. Eneste du trenger skal være et stag til giroverføringen:) Vil du ha bedre aks skifter du til dieselkasse:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 oki :) hva ligger de på i pris sånn ca ? Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 oki :) hva ligger de på i pris sånn ca ? Det må fuglene vite, alt fra 100,- til 5000.- kanskje.. Er jo tross alt brukte, gamle deler. Du vil spare endel på å finne deg en delebil du kan plukke deler fra, og så finner du veldig mye hos huggere rundt om. To Golfer har blitt ofret i deler for min bil, hadde blitt noen kroner hvis jeg skulle kjøpt alt i løse deler:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg