Villing Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Fredag 23.05 Da ble det noen gjort idag også, fikk sveist igjen det hullet i hjulbuen, å lakert over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taffes Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Veldig bra,veldig bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Takk for det:) Lørdag 24.05 Litt bilder fra det litla så blei gjort idag. Fekk fukt sveisene som ble lakert igår. Gikk også under bilen, å skrapte litt tektyl rundt et rust hull som skal sveise, imorgen forhåpenligvis. Sveiste igjen et hulle fremme i høyresjerm, og et i torpedoveggen. Kappet også ut der hvor den nye hjulbuen ska, men kom ikke lenger da jeg ikke har rust grunning som skal på før jeg sveisr igjen. bilder. Sjermene som skal på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taffes Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Artig og se på:) Kunne kommet litt lenger jeg også hadde jeg bare fått av de hel---- dørane:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 hmm, prøvd med skrue jern, eller en stor dor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taffes Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Prøvd det meste ja,så motivasjonen er rimelig laber nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Ser bra ut det der. Men du må ha på noe at enn grunning da så det ikke ruster igjen. :) Taffes: Bare lån verktøy fra opel. Går av med en gang nesten. :) Hvis ikke kjøp på http://www.ebay.de Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Jaja, men grunningen er bare noe jeg tar på under PL400. Kjøpte meg corroless rust grunning idag, som skal på gulvet, sjermer etc. etter på skal det lakeres så tectyleres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taffes Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Ser bra ut det der. Men du må ha på noe at enn grunning da så det ikke ruster igjen. :) Taffes: Bare lån verktøy fra opel. Går av med en gang nesten. :) Hvis ikke kjøp på http://www.ebay.de Nytter ikke på Opel her nede dessverre:( Men handla meg ordentlig dor i dag,så i morgo ska de av!:) Men nok OT nå:) Følger ivrig med her,og takk for "lånet"av tråden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Lørdag 31.05 Fått gjort endel den siste uka også. Puste ned hele kokkpitten, å grunnet med rustkiller. Bilder før/etter. Før bildene ble tatt, har jeg også grunnet hattehyllen bildz. Har også fått sveist på enesjermen, men første forsøket endte med bulk Så måtte kutte noen av sveisene å styre på en stund for å få det noe lunde bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Flott prosjekt! Synd at metalet slo seg da! beste og gjøre da er og skjøre en rett kutt over bulken så spretter den rett ut igjen og du sveiser den igjen, men ikke sveis for fort, la metalet kjøle seg ned , eller så slår det seg bare mere :( Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taffes Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Beautiful!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Takk for det, satse på det blir bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Mandag 02.06 Idag har jeg malt begge sidene fremme. :) før: etter Kjekt vist folk viser litt mer interesse :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 E vel ein del atte, men jaggu bli da bra!!! Elska gaml Opela :-D Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg