Chill Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Vurderer å kjøpe meg noen 19" nå, men er usikker på åssen ET jeg skal ha, kjedelig å kjøpe så går dem ikke på, skal senkes så man ikke ser øverste del av gummin.. Noen som har 8.5x19 felger og veit åssen ET man skal ha? Kan det stemme at det må være ET 35? Mhv Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Vurderer å kjøpe meg noen 19" nå, men er usikker på åssen ET jeg skal ha, kjedelig å kjøpe så går dem ikke på, skal senkes så man ikke ser øverste del av gummin.. Noen som har 8.5x19 felger og veit åssen ET man skal ha? Kan det stemme at det må være ET 35? Mhv Jeg har ET35 ja :) Funker bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Da har jeg bestilt felger:P RS ll felger i fargen Gunmetal:) Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Da har jeg bestilt felger:P RS ll felger i fargen Gunmetal:) Tøft :) Må slenge ut et bilde når du får de! Bak er det sikkert mulig å space ut litt også, hvis du liker å ha det bredt ;) Faktisk bredere skjermer enn jeg trodde der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Skal jeg gjøre, regner med jeg har dem om ca 1 uke:) ja, ser jo best ut om det går helt ut i skjermen, så får kjøpe noen spacere da:) Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg