hellspels Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Hei. Nå har jeg lett etter dette svaret i inststruksjonsboka og servicehefte. Hva er det som skal brukes? Er det den vanlige blå eller er det den røde silikatfrie. Noen som har peiling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geita Skrevet Desember 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2012 4 1/2 år etter.............. fortsatt ingen som vet dette ??? Jeg snakket først med to mekanikere, en på Bertil og steen i skien og en annen mekaniker som driver for seg selv. Begge sa blå. Når jeg så kom til Hellanor i Skien så fikk jeg beskjed om at det var rød jeg skulle ha og at jeg ikke måtte finne på å bruke blå. Seinere snakket jeg med en annen mekaniker som har skrudd mye mercedes og han brukte blå. Kanskje derfor de selger så mye toppakninger til vito motorene siden ingen vet ?????? noen som vet ett hundre prosent hva SLAGS FROSTVESKE JEG SKAL HA TIL MIN 2003 MOD vito? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2012 Står det ikke i inststruksjonsboka???? Det må være første gangen jeg har hørt om det.. Hva sto det på bilen når du kjøpte den?? Vis mercedes forhandler sier blå så burde jo dem vite hva dem snakker om. Men kjører du på rød skal jo det ikke by på noen problemer.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darek Skrevet August 28, 2013 Rapporter Share Skrevet August 28, 2013 Får alltid blå til Vito og V-Klasse når jeg kjøper hos Mercedes i Fredrikstad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darek Skrevet August 28, 2013 Rapporter Share Skrevet August 28, 2013 Står det ikke i inststruksjonsboka???? Det må være første gangen jeg har hørt om det.. Hva sto det på bilen når du kjøpte den??Vis mercedes forhandler sier blå så burde jo dem vite hva dem snakker om. Men kjører du på rød skal jo det ikke by på noen problemer.. Riktig! Instruksjonsboka til Vito er noe herk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg