acoupe Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 hei, Hvordan får jeg av dørhåndtakene på min octavia? er en 2000mod, 1u type. Rev av chromedekslene og tenkte å lakke de opp igjen da de har blitt matte og har noen stygge merker.. takker for hjelp på forhånd :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 utvendi el innvendig? utvendig må an løsne en torks på siden av døra, så ta ut låsesylindrern, innv må du av med dørtrekk får å løsne waier osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 utvendi el innvendig? utvendig må an løsne en torks på siden av døra, så ta ut låsesylindrern, innv må du av med dørtrekk får å løsne waier osv var utvendig jeg mente :) Jeg så den torx skruen, bare å løsne den? må jeg av med dørtrekk for ta ut låsesylinderen? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 nei trenger ikke og ta av dørtrekket,bare ta ut låsesylidren og lirk den ut med nøkklen, så løsne waier og dra håndtaket til siden1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg