fowler Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 hei,har en mondeo 96modell stasjonsvogn og jeg trenger nye støtdempere bak,hvor kjøper jeg disse til en grei pris ser de ligger på 900-1000kr stk er ikke dette veldig dyrt? -også plugger er veldig dyre til mondeo ca 500kr finnes det andre alternativer? -kan man få kjøpt enkle foringer til bakre langsgående stag? -hvilken nettbutikk handler dere hos? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 kjøp gassdempere på biltema, har slike på bilen min, fungerer veldig bra. koster 400 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fowler Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 passer disse til stasjonsvogn da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fowler Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 trenger noen svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Biltema Norge Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 -også plugger er veldig dyre til mondeo ca 500kr finnes det andre alternativer? Da jeg skulle ha nye plugger til gamlebilen min, sjekket jeg først prisen i en bilrekvisita-sjappe, men viste seg at de orginale pluggene hos Ford var billigere. Merke som Ford bruker tror jeg heter motorcraft. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 kjøpte nettop nye plugger til min '97 mod. kjøpte hos ford og betalte snaut ein 450 kr for alle. synes ikke at det var spesiellt dyrt for å vere original del fra ford. Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg