VolvoGeneral Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Hei.. Har en 740 emd 230E motor. (K-Metronic) Har fått tak i komplett turbomotor. Kan jeg bruke Blokka fra turbomotoren sammen med toppen å innsuget mitt? tenkte bare på å lade maks 0.5 bar. Men lurer på om Innspruten holder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 du vil få for lite bensin. og det vil bli rare lyder... bytt hele motoren, og elnettet.. så du får riktig bensin trykk.. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ET Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 trur det er mulig,men da må du bytte bensinfordeler "lokket" til en fra en 240turbo med b21E turbo motor.....den er beregnet for turbomotor....men det er vell bedre å bytte motor og el-nett Siter Volvo 945Lt.. Volvo 745Tic..solgt Volvo 740Gl..vrak Volvo 740Tic..solgt Opel Omega 3000..høggd Opel Omega 3000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 ok. var å henta motoren i sta. motor, IC, og oljekjøler. klippa av styreneheten. er ikke sikker på åssen type det er. men var en stor styringsboks på venstre side av motoren. å var vannavkjølt turbo. å 531 topp.veit ikke om det er mye jobb å bytte hele dritten jeg. Noen tips?? å åssen få av klumpen til automat kassa`? som sitter på blokka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Har begynt å ta motoren fraværandre nå å er vist en B230 ET motor. å jeg har jo en B230E motor fra før. så lurer på om noe av ledningsnett passer omværandre.. eller om jeg må legge opp alt igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ET Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 230ET og 230E er helt forskjellige motorer.......den ene har mekanisk innspurt,, den ander har elektronisk innsprut...fins ikke like Siter Volvo 945Lt.. Volvo 745Tic..solgt Volvo 740Gl..vrak Volvo 740Tic..solgt Opel Omega 3000..høggd Opel Omega 3000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 ok skjønner. hva trengs får å få turbomtoren til å gå da? var å tokk ut hjernen på passasjer sia si sta. å ledninger fram til releet. også ledningene fram til en svart boks på førersia. ikke noe ledninger jeg får brukt fra det gamle ledningsnette? å hvor mye jobb er et egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg