Tvåførr Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Hallo eg har et koplett el net fra en f motor, denne er da svart boks i stedenfor gullboks.Eg har gullboks liggende fra et 940 el nett, kan eg bare smokke boksene fra 940 el nettet på 240 elnettet som har svart boks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Ja. Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Må vel ha tenning og bensins-hjerne som passer sammen!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 må passe på at hjernen passer te dysene på ohm verdien(lav/høy) nei må ikkje ha hjerne som passer sammen, kan bruke forskjellige som jeg har fått med meg. fks. 219(gullboks) og 967/962 (chip bar innspurt boks) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvåførr Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Takker for svar, eg har begge hjernene gulboks og den andre fra 940, så de skulle vel gå greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg