blomster_babe Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Finnes det en annen måte å få sidekjørt på den svarte bmw'en min til å bli samme farge som resten av bilen uten å lakkere dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Du kan jo male dem men resultatet blir neppe så bra. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Vaske de med tynner. Det er farge under, uten klarlakk. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacki Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Du kan jo bare bruke Azeton og "vaske bort" de gråe kantene det gjore jeg på min e36 en stund før jeg monterte sideskjørt :morph: bare husk og legg et lag eller to med klarlakk når du har fått fram fargen. Siter BMW E36 Coupe (Bruksbil) BMW E36 Coupe Is (Prosjekt) BMW E30 Coupe (R.I.P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blomster_babe Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg