acemaster Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 har en kompis som bestile komplett stereo derfra i forgje uke, ifølge han ble ordren hans kanselert fordi de holdt på å slå seg sammen med en annen bedrift og derfor tok det litt lengere tid før de fikk behandlet ordrene.. :) Fikk mail fra de i dag, må vist betalle det i banken på en konto som jeg fikk tilsendt fra de, et eller anna gjor at de ikke gikk an å betale me korte over nette... :S FIkk det her fra de: -Thank you for choosing Sonic Electronix.Though we are eager to ship out to you the merchandise you have requested, our system has recently detected that the transaction emitted with your Credit Card has been declined due to insufficient verifiable information.You order will remain unpaid for 2 weeks allowing you to send the money through an alternate method such as Western Union or Wire Transfer. Details will be disclosed at the end of this message.If you want to cancel, you do not need do anything as our system will be updating your order status automatically. Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Jeg fikk også mail, brukte MasterCard jeg da, though. Jeg måtte sende inn en faks med diverse info samt kopi av lappen min samt mastervardet, for at de skulle kunne sende gjennom ordren... :S Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega b Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 opprett en paypal konto og betal via den, dette er vel en av de tryggeste metodene. http://www.paypal.com Siter 95 Omega b 2.0 16v 00 Audi A4 2.5tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850-t6r Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 opprett en paypal konto og betal via den, dette er vel en av de tryggeste metodene. http://www.paypal.com ja men går det ant og bruke det på denne siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 ja men går det ant og bruke det på denne siden? Tenkte å betalle med den sia der men var litt feil i forhold til hva informasjon jeg fikk fra de, skal betale selv over interner (betaling utland) via nordea sin nettbank :) må bare finne ut hva passorde mitt der er :P Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850-t6r Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 så det funker ikke og bare betale med vanlig visa ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Virket ikke slik, da det var det han prøvde på. Fungerer visst med Mastercard, men det tar tiiid... :( Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urutt Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 ÅÅÅÅ! Jeg har bestilt derfra på tirsdag med VISA- kort, men den står ennå til "International Verification", da får vel jeg snart beskjed om at jeg må betale med western union eller wire transfer.. Jeg som ville ha anlegget klart i bilen før 23., da får jeg lappen :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 ÅÅÅÅ! Jeg har bestilt derfra på tirsdag med VISA- kort, men den står ennå til "International Verification", da får vel jeg snart beskjed om at jeg må betale med western union eller wire transfer.. Jeg som ville ha anlegget klart i bilen før 23., da får jeg lappen :( Blir vell umulig de :P Hvis du har bestilt anlegg til mer en 4000kr da må du velge wire transfer.... for at de ikke går an å betalle/overføre mer enn 4000kr første gang med western union! Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850-t6r Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Blir vell umulig de :P Hvis du har bestilt anlegg til mer en 4000kr da må du velge wire transfer.... for at de ikke går an å betalle/overføre mer enn 4000kr første gang med western union! Hvordan funker det dær Wire transfer greia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 At ikke alle bare bestiller fra Indo Audio (http://www.indoaudio.com), og betaler med PayPal... så slipper man tullet med bank og overføring. NB: Hender Indo har ting på lager, som egentlig ikke er på lager, så der har man et problem med uviss leveringstid. Men han leverer alltid varene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Hvordan funker det dær Wire transfer greia? Du får informasjon om hvordan du skal betale og alt! Så kan du bare ta deg en tur til banken din og de kan fikse resten :) enkelt og greit! Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850-t6r Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Du får informasjon om hvordan du skal betale og alt! Så kan du bare ta deg en tur til banken din og de kan fikse resten :) enkelt og greit! Bestilte i går, var enkelt og greit. betalte bare med vanlig nettbank utland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Bestilte i går, var enkelt og greit. betalte bare med vanlig nettbank utland. Fint fint, skal i banken i dag og betale selv siden jeg ikke har passorde mitt på nette! HVa bestilte du da? :) Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Spilleren min ble omsider sendt i går, etter litt omogmen med kredittkortet. :) Den har nå kommet seg gjennom tre stater og videre helt til Danmark, på nøyaktig 24 timer.Så satser på å ha den til helga, egentlig. Går visst fort når det først begynner i alle fall! :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg