Audiburner Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hei. Skal snart kjøpe sommersko til bilen. Har lyst på RS4 II felger 18", men jeg lurer på om noen vet hvor de selges billigst? Ønsker helst pakkesett, slik at dekk er inkludert. Er Sharif best på pris? Takker. Siter ( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998 (x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000 (x) Opel Corsa 1.2 City 2001 (x) Honda NSR 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Eiker Motorshop - Norges strste bilvarehus - Hovedside ? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Var vel ikke så dyrt det :) Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Har hørt mye dritt om eiker. Hørt at de leverer gamle dekk... Sharif er ikke så værst på pris... Tror du må ut med 7 eller 8 lapper for komplett pakke der... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 eiker motorshop er det vel ikke noe galt med! de selger da ikke gamle dekk! det er faen meg det største pisset jeg har hørt! da må de ha bedt om billigst mulig og brukte dekk så kan det hende de har funnet noe;) Hadde tatt turen til Oljeskiftexpressen: Drop in Oljeskift de har gode priser;) send en mld å spør... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Sier bare at det er det jeg har hørt... Har en del familie som jobber med bil, og de får stadig innom folk som er meget misfornøyde med dekk kjøpt hos eiker... Personlig har jeg ingen erfaring med de... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Har selv kjøpt dekk hos Eiker og brukt de på bane.Uten at de viste noen svakheter i forhold til samme type dekk fra andre leverandører. Rask levering og god service har de og. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Fullt mulig:) forteller bare hva jeg har hørt jeg;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 bilen til morra mi fikk seg sommerfelger fra eiker for et par år siden. Måtte innom 2 ganger etterpå før jeg ble fornøyd med avbalanseringen... det er alt for dårlig! Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Joda. slurvete avbalansering eller ei. da må avbalanseringsmaskinen dems være ødelagt da? siden den viser at det ikker er stabilt.. men jah. det kan være dekket som plasserer seg annerledes etter en kjøretur også;) så det er ikke altids dems problem. noen ganger må du bare avbalansere flere ganger pga dekket er ikke optimalt og strekker/tøyer seg pga vekt og luft;) men sånn er det nå;) kan ikke klage på en selger pga sånne ting. Helt enig med deg low rider. det er surt måtte dra tilbake. men prøv Oljeskiftexpressen: Drop in Oljeskift utrolig god service og fine priser!;) der handler jeg alt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg