Gå til innhold

"skyline" lignende lykter til s13


Audi_80/nsr_wannabe

Anbefalte innlegg

Hei

 

La ut en tråd, som tydeligvis har blitt slettet, er den postet feil. Så vet ikke jeg hvor den skal postes? Bare og flytte.

 

Over til saken, passer skyline baklykter til s13? Eller går det an og få noe lignende?

 

Og isåfall, hvor kan jeg få tak i dette, og hva heter det?:)

 

mvh.

Bil nå:

Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3"

x-biler:

Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod.

Audi 80 85mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett kit til under 300$, og da var de gjerne brukt.

Nytt koster vel et komplett kit med lås, lykter, midtplate og underplate rundt 4-500$. Søk på diverse amerikanske forum for best pris, eller bruk ebay til å finne lyktene. Ser slik ut:

 

viewthread.php?action=attachment&tid=5643&pid=51859

Ser slik ut. Jeg skal plukke opp noen slike senere en gang.

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste avtalen gjør du med å overvåke alle de største sxforumene i usa, så kjøper du brukt der når noen legger de ut. Siden du er i Norge, så strekker du deg gjerne lengre enn de andre medlemmene når det gjelder pris. Og selv da kan du få de til halv pris. Det blir jeg å gjøre. Enten det eller ebay.

 

Vet at Password jdm selger noen, men har hørt at kundesupporten deres er litt dårlig.

JDM S13 180sx Kouki Tail Lights | JDM Honda Parts, JDM Honda Engines / JDM Nissan Motor Swaps, Used JDM Parts - Password JDM

 

Courtesyparts.com - Genuine Nissan Parts, Accessories, NISMO and Nissan Motorsports vet jeg andre har god erfaring med, men har ikke prøvd å handle der selv :)

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste avtalen gjør du med å overvåke alle de største sxforumene i usa, så kjøper du brukt der når noen legger de ut. Siden du er i Norge, så strekker du deg gjerne lengre enn de andre medlemmene når det gjelder pris. Og selv da kan du få de til halv pris. Det blir jeg å gjøre. Enten det eller ebay.

 

Vet at Password jdm selger noen, men har hørt at kundesupporten deres er litt dårlig.

JDM S13 180sx Kouki Tail Lights | JDM Honda Parts, JDM Honda Engines / JDM Nissan Motor Swaps, Used JDM Parts - Password JDM

 

Courtesyparts.com - Genuine Nissan Parts, Accessories, NISMO and Nissan Motorsports vet jeg andre har god erfaring med, men har ikke prøvd å handle der selv :)

 

Takk igjen:) Ser det står mye silvia s13, og 180sx og 240sx når jeg søker på de lyktene, samt på de linkene du ga. Må det stå Nissan 200sx s13 for at det skal gå, eller?

Bil nå:

Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3"

x-biler:

Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod.

Audi 80 85mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår