Gå til innhold

Min skoda octavia

Ranger emnet


coupe

Anbefalte innlegg

Skoda Octavia 04, 130 hk tdi

her er bilde av min skoda kom med tips og eventuelt erfaringer ;)

 

Jeg har

Kw 1 senkesett

18" OZ superturismo felger

2 12" subwoofer i reservehjulsbrønnen

ellers er bilen original

 

Kommer:

rs fanger snart må bare lakkers

soting av ruter

og bakluke spoiler

Chip

 

 

i316486060_54622_5.jpg

 

i316486061_82745_5.jpg

 

i316486800_50094_5.jpg

 

kommer bedre bilder etterhvert :)damndamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe:P

 

fin bil marius uten tvil!

 

er vel på tide å få på fangern nå.

 

film og chip burde vel ha vært der nå!!

 

artig navn du har kalt deg her inne marius "coupe"

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

misubitshi evolotion 2 2.0T

x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@daniel. bare tenk deg når han sier det du. "Cupppppppppppe"

 

@Ole mann. den frondtfangerdingsen der vil jeg overhodet ikke anbefale noen.. var noe graps vi hadde liggende. som vi som jobber her nesten fikk betalt for å gå ut i søpla med. jeg prøvemonterte den på min bil derfor fargen. men syntes det ble direkte heeeselig.den minner litt om pålimte stylinggreier tsjekkiske prostituerte/annsatte på Blaze go go bar har på bilene sine

tn_DSC00640.JPGHeldigvis er dama GRIISEDEILIG så kasta den så langt jeg kunne. å LØP inn å bestilte meg RS fanger istedenfor. tilfeldigvis landet den i trynet på bilen til marius som midlertidig snøplog(han må brøyte veien for poloen til dama si:P) tilhan får lakkert Rs fangeren sin.

 

Å vil du vite det mest sjokkerende?

den leppegreia har en pris på 2638,40,-

å Hva gir man for en PEN original RS fanger??

JO. 2330,40,- + de div listene osv da.

 

Men UANSETT? er valget så vanskelig?

 

dette skrev jeg ikek for å vere spydig som LordPaolo mente

men for å veilede......

 

Foresten noen av dere som er litt mer inn i den "uoriginale" stylingverdenen som vet om noen pene baklukespoilere til disse bilene? Ikke noe fast and the furious ostehøvel. men noe lignende original RS

 

Da den ORIGINALE RS saken.. JA HOLD DERE FAST!!! koster 7140,-

ja syvtusenethundereogførti kroner.

 

og original stylingsak. som er gått ut av produksjon koster 1686,40,-...

 

Å Marius jeg kan ikke si det nokk ganger..

men ang chipping. snakk med Jon Christian. Han vet hav han driver med. i motsettning til folk som reiser rundt å selger billigchip svart. å sier du at du er bestis med meg å geir(kolegaer tilogmed:P) får du en knakande god pris.

Å du så jo hvordan Leonen til Geir ble etter chip?

tror ikke din blir langt unna.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja marius du har vært heldig med den.

 

den dagen da magen til camilla begynner å vokse er det vel på tide å anskaffe seg en slik en hehe:)

 

Skoda for life:P

 

Veldig pen bil dette :)

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

misubitshi evolotion 2 2.0T

x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et artige er at er planen unger å ikke bar et dere skal bli feite er octavia trang bil. bakseteplassen er jo faen bedre i fiestaen min jo. Jeg jobber en del med barneseter. å vil påstå at octavia 1 stv/sedan er ubrukelig for klasse 1 / 1-2 stoler.

er den i forsetet over 170 å vil sitte passelig komfortabelt er det rett å slett ikke plass til bakovervendt barnestol. noe alle som bryr seg om ungene sine burde ha de i så lenge som mulig. ved å montere sette barnet fremover øker man sansyneligheten for store skader ved kræsj med 3 ganger. pga små unger har utrolig store hoder sammenlignet med resten av kroppen.

 

Så av skodaene vil jeg anbefale superb om man skal ha barnesete.

octavia 2 er en del bedre... men octavia 1 er tragisk med barnesete

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det du sier, er ikke god plass i octavian baki med barnesete. Har bakovervent barnesete i min på passasjersiden, og det er kun dama som får plass i passasjersetet nå. Men bagasjen derimot har diger plass synes jeg, fikk plass til barnevogn, 3stk bagger, 1 sekk, 1 pc veske, 3 poser med klær og litt andre småting, og klarte fremdeles å dra over dette "forhenget" over alt.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bagasjerommet er stoort.. men fy faen så mye bedre bilen hadde blitt om de hadde oftet 10 cm av bagasjerommet å flytta baksetene 10cm.

 

Ja ser problemet ditt.

hadde en kunde. som er ca 185-190 høy. dama hans var heldgvis bare 160+ men uheldigvis for han kom ungene levert dobbelt. så han måtte ha 2 bakovervendte barneseter i en octavia tour(1) stv. å de skulle på bilferie nedover i europa.

Dreiv på nesten 1 time å tilpasse å lage best mulig kompromi uten å ødelegge sikkerheten i stolen. er Fort 5-10 cm å tjene på å vere jævla pirk når man monterer setet...

 

i octavia 2 er prblemet derimot aneledes. baksetet er for bratt så stolen får litt uheldig vinkel...

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhm... skal vi se... solgt kanskje 10 bakovervendte stoler til kunder med octavia 1.. å de er ikke spessielt fornøyde med å se ut som orangutanger når de kjører avgårde,,

 

fiesta har ingenting med barnesete å gjøre.. om noen i det heletatt vil ungene sine så vondt at de stabler de inn i en colaboks som fiesta en er burde de ikke ha unger...

 

så hold den utenfor diskusjonen om barnesete

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhm... skal vi se... solgt kanskje 10 bakovervendte stoler til kunder med octavia 1.. å de er ikke spessielt fornøyde med å se ut som orangutanger når de kjører avgårde,,

 

fiesta har ingenting med barnesete å gjøre.. om noen i det heletatt vil ungene sine så vondt at de stabler de inn i en colaboks som fiesta en er burde de ikke ha unger...

 

så hold den utenfor diskusjonen om barnesete

 

salgstriks til deg:

"Kjøpe en ny Skoda, få med gratis barnesete"

Så slipper du å stresse med barneseter i octavia 1 :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant at det er litt trangt for noen personer, hvis det er en bakover vendt barnesete baki, men så vokser dessa unga så fort atte hehe, guttungen min har begynnt med bilpute nå og da er det ikke noe problem lenger, god plass nå ;)

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår