Gå til innhold

dumpventil i S14


Jokke_GTR

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Sitter en 80mm G.E.T. BOV på bilen til madtech.

(til alle som trodde dette bare var compressor surge)

Bare det første klippet fra bremsinga i benk det ikke er BOV på den.

 

Nede til venstre på ic rør rett etter innsuget ser du G.E.T Bov'n:

118.jpg

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Tror de fleste vet at det også er bov man hører, men det er ikke bov'en som er kulest der, men det åpne filteret :))

 

Nei, om du hadde lest hele tråden hadde du sett det at folk tydeligvis mener det ikke var no dump på denne motoren.

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

0.6 er det å med orginal innmat i motor så er 1 bar det du kan lade, max er 1.1 men det er på grensa. men det er ikke så sinnsykt mye mann skal gjøre med de motorene før mann kan lade 1.5-2, men 2 bar så er det greit å gjøre en del, men da går det bra.

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo lyden av en kompressor, skyt meg hvis jeg tar feil :)

 

ja hvis du mener det er lyden av kompressor så er du rå

for det er vel skru kompressor du menner.

siden sentrifugal kompressor låter ganske likt som vanlig turbo,

men se godt etter i benken så ser du jo turboen, men ingen kompressor. eller du hvis det er sentrifugal kompressor så hvorfor er den da plassert der da..

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0.6 er det å med orginal innmat i motor så er 1 bar det du kan lade, max er 1.1 men det er på grensa. men det er ikke så sinnsykt mye mann skal gjøre med de motorene før mann kan lade 1.5-2, men 2 bar så er det greit å gjøre en del, men da går det bra.

 

Nå prater du om ting du ikke har no peiling på tror jeg.

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår