88Bmw520 Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 har enn 2000 a4 1.8t med triptronic Feil 1. Etter jeg har kjørt bilen en stund så går bilen i et slags nødprogam ( tror jeg ) dvs girkassa tvangkjøres i 4 gir og det lyser i alle gira på instrumentet. Får ikke satt bilen i park, revers eller nøytral. Helt død. Men får fint kjørt bilen. For å få ordnet det igjen må bilens tenning skrus av og gir settes i park. Når jeg starter den igjen så funker den bra (EN STUND. Både aut og triptronic. Ratt giringa funker da også. Noen som har vært borti dette? Feil2. Når jeg låser opp bilen via sentrallåsen så åpner bagarsje lokket seg. Virker som låsen prøver å låse igjen og låse opp hele tiden. Jeg må fysisk gå ut av bilen å lukke bagasjelokket igjen. Helst et par ganger. Da holder den seg til neste gang bile blir låst og låst opp. Sentral låsen funker ellers 100% Håper noen kan hjelpe meg med dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg