Tordie Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Hei Har akkurat kjøpt nytt g60 breddersett fra NBS, og jeg magler fortsatt noen små deler for å sette sammen golfen igjen etter at jeg ble påkjørt... Det som mangler er listen bak på bakskjermen på passasjersiden, og siden g60 settet er nytt tenkte jeg at jeg like godt kunne få på nye lister og. Noen som vet hvor de selger slike lister? finner ingenting... Takker for svar:) Tord Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleUlv Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Var det disse du tenkte på? TM Tuning - the future of VW Performance Parts Siter "Forskjellen mellom en idiot og en eksentriker er noen ekstra millioner i banken" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 hvilke?:P ser ingen lister der, men det er snakk om de på døra og bak døra:) Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleUlv Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 ops, sorry misforsto litt. Siter "Forskjellen mellom en idiot og en eksentriker er noen ekstra millioner i banken" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 møller selger det tenker jeg :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volkswagen fan Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 hei hvis at det er di listene son er bak ved hjulbuen så har jeg liggende;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 tenkte jeg skulle se det litt an enda, sjekke med møller. Blir så mye nytt på golfen. Og siden det blir nye fangere, og breddere, tenkte jeg å sjekke på møller om de kunne skaffe meg helt nye lister og;) men, ellers takk for tilbudet:) Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg