Per Christian Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Kondolerer!Hva med å bygge om til skikkelig singleframe når du først er i gang? har tenkt litt på det, men det blir så mye styr med forsikringen og div... bilen står på audi nå og blir takstert.. så tror ikke jeg gidder og begynne og mase om det ass... blir bare tull tror jeg... Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Skal vel ikke være mer stress enn å be om å få utbetalt taksten i cash, og så sette den på Møller og be dem sette på singleframe i stedet og at du betaler det som evt går over taksten. Men ser poenget ditt. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 yes yes da er bilen straks ferdig:D den er til lakkering nå... det tar litt lengre tid med det en vanlig pga, at de lakker den som den var :) med svart i fronten og sølv plastdeksler:) så da blir det skikkelig lakkert også :D men den er ferdig i slutten av uka :D:D:D bilde av den hos audi før de startet på den. Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigillum Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Heldig da når de lakkerer for deg:P heahe, min flasser:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Skrudde du av lyktene da du lakka lyktene, eller maskerte du bare veldig godt?:) Det var utrolig fett med sota lykter! ;) ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 yo:) jeg bare maskerte veldig godt hehe... jeg får faen ikke ut lyktene ja... ser ut som at man må skru av griller og div:S får de hvertfall ikke ut... merklige greier.. men er sikkert ett triks hehe :P Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 yo:) jeg bare maskerte veldig godt hehe... jeg får faen ikke ut lyktene ja... ser ut som at man må skru av griller og div:S får de hvertfall ikke ut... merklige greier.. men er sikkert ett triks hehe :P Ok, da får jeg vel kanskje bare prøve meg på det samme:) Det er jo så j**** trangt bak der, så får jeg lykta ut, får jeg den vel aldri inn igjen! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 My baby is back!! :D ta noen bilder og legge ut ;) Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 My baby is back!! :D ta noen bilder og legge ut ;) Venter på bilder jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Venter på bilder jeg;) Hvor blir det av bildene?:) Har du fått bilen eller?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnold90 Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Heii =) Lakka Du Selv I Fronten Eller? Har Selv En Audi A2 2004 Mod.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 hehe ja bilen er tilbake:D har vært uten nett skjønner dere:P men bilder kommer :D ja lakkerte selv i fronten... funker bra det:) Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 kommer mer senere.. noen som viser litt mer :P hehe Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Nice :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Heftig kamera eller bare fettgod i photoshop? :) Deilige bilder! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg