Gå til innhold

min audi a3 tdi 04mod

Ranger emnet


Per Christian

Anbefalte innlegg

Kondolerer!

Hva med å bygge om til skikkelig singleframe når du først er i gang?

 

har tenkt litt på det, men det blir så mye styr med forsikringen og div... bilen står på audi nå og blir takstert.. så tror ikke jeg gidder og begynne og mase om det ass... blir bare tull tror jeg...

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal vel ikke være mer stress enn å be om å få utbetalt taksten i cash, og så sette den på Møller og be dem sette på singleframe i stedet og at du betaler det som evt går over taksten.

 

Men ser poenget ditt. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

yes yes da er bilen straks ferdig:D den er til lakkering nå... det tar litt lengre tid med det en vanlig pga, at de lakker den som den var :) med svart i fronten og sølv plastdeksler:) så da blir det skikkelig lakkert også :D

men den er ferdig i slutten av uka :D:D:D

 

bilde av den hos audi før de startet på den.

 

DSC00516.jpg

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yo:) jeg bare maskerte veldig godt hehe... jeg får faen ikke ut lyktene ja... ser ut som at man må skru av griller og div:S får de hvertfall ikke ut... merklige greier.. men er sikkert ett triks hehe :P

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yo:) jeg bare maskerte veldig godt hehe... jeg får faen ikke ut lyktene ja... ser ut som at man må skru av griller og div:S får de hvertfall ikke ut... merklige greier.. men er sikkert ett triks hehe :P

 

Ok, da får jeg vel kanskje bare prøve meg på det samme:) Det er jo så j**** trangt bak der, så får jeg lykta ut, får jeg den vel aldri inn igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår