Gå til innhold

Forsikring...Golf g60..

Ranger emnet

villejan

Anbefalte innlegg

Prøver å få litt priser men kommer ikke til noe fornuftig:

32000 hos If!!!

Er 24 og 50% bonus!

Vesta ville ikke ha den!

Er en ombygget golf gti med g60 motor. Det går vel kanskje som gti også, men er veldig usikker!

HJELP!!!

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by villejan

Prøver å få litt priser men kommer ikke til noe fornuftig:

32000 hos If!!!

Er 24 og 50% bonus!

Vesta ville ikke ha den!

Er en ombygget golf gti med g60 motor. Det går vel kanskje som gti også, men er veldig usikker!

HJELP!!!

Kamerat av meg som "glemte" å si g60 etter GTi.. det ble på 10 000 full kasko istedenfor ett høyt ubegriplig sum

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte og ville forsikre den på mamma og med meg som bruker...13500,- Nå snakker vi om en langt mere brukbar pris!

Snakket med en kar på forsikringsselskapet, tror ikke dte var samme karen som i går! "oj, himmelsk sum, det vil komme deg på 13500,- for en golf gti g60 med 12000km og felles garasje og alarm!" Er dette noe å stusse på.. er det ikke bare å hoppe i det med begge beina først?

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte og ville forsikre den på mamma og med meg som bruker...13500,- Nå snakker vi om en langt mere brukbar pris!

Snakket med en kar på forsikringsselskapet, tror ikke dte var samme karen som i går! "oj, himmelsk sum, det vil komme deg på 13500,- for en golf gti g60 med 12000km og felles garasje og alarm!" Er dette noe å stusse på.. er det ikke bare å hoppe i det med begge beina først?

Prøv Gjensidige, har alltid ver t billigst når eg har sjekket priser!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensidige...? Trodde det var det samme som If jeg da?

Hva er det du kaller deg...Bytt til det samme gamle! passat rs. Du har jo ikke solgt den enda!

Nei, vill ha et mer nøytralt navn ;)

IF og Gjensidige NOR er ikke det samme nei ;)

De bilene eg har sjekket pris på så har Gjensidige tatt ca halvparten av det If skulle ha!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olstad? Ok.... Turbo? Mye du ga for den da? Få opp en tråd med info og bilder da......?

8500 er greit det..... Det var ingen hos Gjensidige som visste hva Golf Gti G60 Syncro var for en bil, so det ble tatt en pris ut av lufta.... Martin Schanche ordnet opp!! Er 22 med 50% og.......

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en gti g60 som er byttet ut til turbo motor. Masse likt den som var til salgs på forumet. Det ligger bilder på vw-audipro.net... Sjekk der.

Jeg gir 75000 for den ferdig på veien og motoren justrert og kontrollert hos norhspeed.

VW Bora 2000 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider