jalla666 Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Ey, kjøpte en alphine ettelerannet med dvd skjerm og greier. Så har det seg slik at man må koble til et håndbrekk signal for og få dette til og funke, noe jeg ikke er veldig interisert i!. Noen som veit om jeg må kjøre pluss eller minus inn der for og slippe og stå stille for og kunne stille på spilleren min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 du trenger bare å jorde den kabelen som skal til handbrekket:) Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Takker for raskt og presist svar! MVH team space wagon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Det hadde forøvrig tatt deg noen få sekunder å søke det opp, har vært oppe her mange ganger før ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 ville tro at du mener brake kabelen? Vis du ikke har satt på den, il den ikke spille dvd når du kjører, men derimot ta brak-kabelen å sett den på minus kabeln, sammen med minusen til spillerens kabel. Vist det var dette du tenke på? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg