Kadettgt Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Har kjøpt meg en Corsa 1.2 swing med 1.8 cne motor. Må ha nye senkefjører på denne ettersom jeg ikke har papirene på de gamle. Noen anbefalinger på hvilke jeg skal kjøpe? Lurte også på hvilke felger som passer bra på disse bilene? Inpress osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Åssen corsa? A-B-C eller D utgaven? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadettgt Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 oi, glemte og skrive det:P det er en corsa A. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5E Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Hvis du setter inn en 3.0 liters Camry v6 motor på orginale dempere slipper du å senke bilen. Motoren gjør det for deg. Siter - 86 Audi Coupe Quattro - 86 BMW 518i E28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Da hadde jeg heller kjørt med en høy bil;) Felg ET på orginal skjemer blir nok 42-45. Helst ikke breiere enn 6.5x15 og 195/45-15 dekk. Apex er greie fjærer, finnes på ebay. Ellers er det mange merker å velge i. Har selv kjøpt rustfritt koni koiloversett til min corsa. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadettgt Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Okei, takk. Har dere noen anbefalinger på felger som ser fete ut men ikke koster skjorta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5E Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Du kan få tungmetall felgene mine. Siter - 86 Audi Coupe Quattro - 86 BMW 518i E28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadettgt Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Seriøse svar helst:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Finner en del brukt på finn o.l. Evnt på omc sine salgssider står det ofte felger for salg. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadettgt Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Må jeg bygge ut skjermene for å kjøre med ET35? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Ja, hvis du senker så sitter bakhjula dine fast i bua;) Må evnt beskjære kanten, legge den helt opp og sveise igjen. Skal selv kjøre på 8x15ET20, men så har jeg ett greit utbyggersett som skal på da. Så det helt idielle er 6x15 ET 42-45. Sjekk http://www.interdekk.no har handla noen felger der før, de har ofte noen med høyt ET til greie priser Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadettgt Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hvor kan jeg få tak i utbyggersett? Foran skifter man vell hele skjermen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadettgt Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Er det mulig å få tak i nye orginal skjermer til corsan uten bredding. Er en del rust og en bulk i høyre fremskjerm. Hvor kan jeg få tak i nye fremskjermer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Corsa A 3 dørs har disse skjermene orginalt, skal du ha vanlige, kjedelige skjermer kjøper du framskjermer til 5 dørs eller sedan, de har runde buer uten "bredding" Er å få kjøpt no glassfiber skjermer i england som er beregnet på rally cross bruk, np annet vet jeg ikke om lengere. Har selv ett orginalt corsa Irmascher sprint sett som er med framskjermer, bakskjermer, skjørt, fanger foran/bak og grill. Ligger litt i en tråd her også som jeg har. Å hvis du ser i tråden til corsA så har hann rallycross settet. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadettgt Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Det er den 3 dørte varianten. Tror ikke jeg skal bredde den, men trenger nye orginale skjermere forran. pga rust og bulk. Noen som har noen fine skjermer liggende? Helst hvite;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg