volvoking Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Tenkte og bygge opp ein lada je har fått taki... med fiat 2000 motor og kasse i første slengen... men hvordan e det og få godkjent?? tenkte litt på bredding også. har fått taki allycat 8*13 trur det kan bli litt gromt :uhhmmwhat?: så hvis noen har noen gode ideer på hva je må gjøre så kom med innspill... Siter volvo 960 95 brukshore volvo 240 turbo banebil volvo 242 storprojekt yamaha wrf 450 leiketøy sommer yamaha phazer mountain mc-x vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Hørtes lite ut med 13" felger da, om du ikke skal senke som f.. Fikk fint plass til 16" på min, hadde litt for mye innpress på mine felger så måtte bruke spacers. Antar du må bytte bremser på bilen for å få dette godkjent, men ta en tlf til biltlsynet å spør før du begynner. De liker å få ha ett ord med i laget. Kan få den godkjent med Fiat 2L Turbo også vet jeg. Sto faktisk en til salgs her for ett år eller to siden godkjent med Chevy 305 V8!!!!!!!! Ellers så setter jeg stor pris på bilder av grombilen! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoking Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 må få den ut av snøhaugen først... hehe. men hvem senk passer ,e det store spørsmålet. hørt att fjører fra fiat 124 ska passe?? små planer: få bilen ut av snøen. godkjenne den før ombygging felgersoting av ruter litt rust fjerning i bagasje rom liten vinge sparkling og retting av bulker større planer: lakkering spygrønn senking motor girkasse bremser interiør skjermutbyggere ombygging av fangere Siter volvo 960 95 brukshore volvo 240 turbo banebil volvo 242 storprojekt yamaha wrf 450 leiketøy sommer yamaha phazer mountain mc-x vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V-230f Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Høres ut som en plan :) Her er en som har en lignende farge om ikke annet. At han ikke mistet motet før den ble grønn skjønner ikke jeg.... Bla deg gjennom de 20 sidene og se Adobe Web Photo Gallery Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoking Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 je liker og ha litt spes "look" på ting je ska bygge. fant koni dempere. så nå mangler je og få taki fjører... har tenkt litt på og sette på golf hjulbuer. hadde blitt bredt Siter volvo 960 95 brukshore volvo 240 turbo banebil volvo 242 storprojekt yamaha wrf 450 leiketøy sommer yamaha phazer mountain mc-x vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Hva med å sveise igjen bakdørene, sette på abarth styling for fiat 131, eller BMW M3 styling?? Bare en vill ide.... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg