v240tic85 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 som tittel sier så har jeg problemer med sikringsholder! så jeg lurer på om det er mye jobb og skifte! har en b230fk motor med mega squirt datasprut men så er det 2 6 pola rele som ikke funker helt! smelta kontakter og litt fårskjellig! noen som har skifta sikringsholder før? Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Om jeg ikke husker feil, så kan du bare dra ledningene ut fra under sikrings/rele-holderen og putte de inn i den nye. Må legge til at jeg ikke helt skjønner problemstillingen. Mangler du kontakt på noen av sikringene eller rele? Eller er plasten så oppbrent at du ikke kan putte noe ned i den? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 plasten på kontakten er oppbrent! er vell ikke verre enn og klippe ledningene og sette på en ny kontakt! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 plasten på kontakten er oppbrent! er vell ikke verre enn og klippe ledningene og sette på en ny kontakt! kabelsko og fungerar.... Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg