Bjørgvin Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Har de siste dagene merket bensinlukt ved kjøring. Har også disse dagene måttet kinne litt ekstra for å få den igang. Har ikke vært noe problem før. Noen som har noen ide` om hvor jeg skal begynne? Er en 1.8TQ 97 mod. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 kanskje bensinfilteret begynner å bli litt tett? lenge siden sist det ble byttet? Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Jeg har ikke byttet det ihvertfall. Kan ikke se på kvitteringer jeg har fra forrige eier at det har vært byttet i hans eie heller. Er dette noe jeg klarer selv? Burde vel det :-) Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Ok. Jeg har nå kravlet under bilen for å kike mens den er igang. Ser nå at det pipler ut en del bensin ved et knutepunkt for noen slanger. Vanskelig å forklare, men ligger ved siden av tanken under en rund sak. Ser ut som noen rustne muttre eller noe. Muligens jeg ser om et verksted kan se på det. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg