petterfrantzen Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 her er ett bilde, sånn er det over hele panseret;) Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Hm, fyller/sparkel som sprekker opp igjen? Dra innom en lokal bilpleier eller lakkverksted å hør med de, hvis det er klarlakken kan man vel forbedre det ved å våtslipe og polere opp igjen, men er det fyller eller noe som har sprukket så er det ikke stort annet enn opplakkering som hjelper. Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 å ja. takk for hjelpen:) Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Der fikk du lagt den ut ja! :) Ble jo meget bra detta, bilen var jo tilnærmet grå i lakken før du begynte. Fikk tilbake sin riktige fine svartfarge etterpå. Du skal få lov til å gå over bilen min også trur je..:P Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Jada, fikk lagt den ut! ;) Så nå er du nevnt på de fleste bilpleieforum! :p Heha. Fikk nye maskina mi igår. Makita til 3500. :D Bare si ifra det! ;) Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TongFel Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 you`r the man!! Jeg blir fast kunde når jeg skaffer meg bil ; ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg