maagnus Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Litt off topic, men lastet ned Photoshop i natt, og prøvde meg litt her tidligere i dag. Ble da ikke så værst til å være første gangen? ;D Eller hva synes dere? Tok blant annet felgene til en annen på forumet :) Ble litt forelsket i de felgene :-D Hehe - Senket - Sotet ruter - felger - lykt og blinkers i en del - Fjernet DEFA kontakten i front - Satt på lys Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Litt senk, Xenon og nye felger....trenger ikke mer en det for at få bilen riktigt pen :) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Det er felgene til acoupe dette, kjente de igjenn med en gang hehe, de er nice de ja... nei ikke så verst til og være første gang nei... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Det er felgene til acoupe dette, kjente de igjenn med en gang hehe, de er nice de ja...nei ikke så verst til og være første gang nei... Ole Hehe ;D Er sant det :P Fant ut at jeg ikke skulle oppgi navn. Har sett at folk blir sære av at andre folk bruker navnene deres, men ikke på Octavia forumet enda da :D Men men ;) Felgene er så sykt fine at jeg måtte bare prøve de på :-D Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Vi som kjører Skoda er som en eneste stor familie! /Mmmmmocki! Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Vi som kjører Skoda er som en eneste stor familie! /Mmmmmocki! Hehe ;D Bra sagt :P Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Nå har jeg nettopp hatt en samtale med min far, anngående bildet jeg laget i photoshop. Han var ikke helt enig med meg i hvordan resultatet ble, ikke hvilke prestasjoner jeg har i PS :) Så jeg lurer egetlig på hvor gamle dere andre med Octavia på dette forumet er, Eller rettere sagt gjennomsnittet? Og hva dere synes? Dette er vell egetlig bare for å ha noe mot min far i en endeløs samtale ;) hehehe :) Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Nå har jeg omsider fått lappen, og måtte jo i den anledning få ordnet noe musikk i bilen. Så kommer en liten update her om det jeg har gjort i det siste. Den gamle spilleren: NySpilleren: Selvbygd kasse som jeg ble ganske fornøyd med. Synes det ble god passform og ble ikke for vulgær. Er ikke helt ferdig enda, kommer en kondensator, og forsterkeren skal henges opp på framsiden av kassen, samt at kablene skal legges litt bedre ;) Kom gjerne med innspill :) Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 blei ikke så ille det der.. jeg ville kanskje lagt forsterkeren anderledes eller skjul den litt, sånn at kablene ikke hadde syns så godt, men det er min mening =P Ellers så det ikke så ille ut =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Ser bra ut dette! Og ang alder så kan du hilse fattern at vi som kjører Skoda her på forumet er mellom 20-30+ ...og vi kjører alle med stil! ;) En moddet Skoda, er en tøff Skoda. /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Jeg fylte 24 den 20 juni,så vi er ikke alt for gamle den gjengen her,hehe.. Det der var en jævlig fin løsning,bare gjem forsterkeren litt bedre,så blir det bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Hei, jo så klart skal du gjøre litt med Octaviaen, som Mikael sier så er alderen rundt 20-30+ og noen av oss er foreldere også, så det er ingen hindring her, jeg likte anlegget godt jeg, blir bra med forsterkeren på fronten, og gratulerer med lappen, :driving :D Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Takk Takk :) Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Da var også kondensatoren satt inn. Resultatet ble ganske bra, og bilder kommer fortløpende i morgen. må bare få tatt noen bilder i bedre lys enn en mørk kveld ;) Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 - Gratulerer med lappen:):) - Nice anlegg!:) Fin passform, mulig å få kablene ned i gulvet og opp bak subben? Det du tenkte? -Bra bilde i PS. - Alder, ingen hindring for Skoda...:P hehe... Mads... Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg