Gå til innhold

Kjøpt Meg A6 1.8T

Ranger emnet


Dj-IceMan

Anbefalte innlegg

Ja nå har jeg også kjøpt meg en Audi A6 1.8T Og må si jeg er VELDIG fornøyd.

(jeg som ikke skulle ha tysker for alt i verden) hehe.

 

Noe jeg lurer på:

 

Det er en A6 1.8T Ambition. Hva står Ambition for?

Og jeg får ikke luket oppe eller igjen vinduene med Nøkelen på avstand eller vis jeg vrir om nøkkelen i døra. Er det noe som er programert vekk i hjernen?

 

Bilder fra Selger.

 

AudiA6foran.jpg

 

AudiA6Bak.jpg

 

Det er Nye Rs4 19" felger (replica da men)

Skiftet alle bremser og bremse skiver

Nye dempere og fjærer (29mm fra KW)

 

Jeg har satt på K&N filter.

Skal ha frontmontert intercooler og nytt eksosanlegg og Chipes til stage 1

- 98 model Audi A6 1.8T

- 97 model Hyundai Sonata GLS 16V (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott bil ;)

 

Bilder og litt mer specs liker vi ;)

 

Ambition er vell LITT sportslig audi.. Originalsenka og tre-eikers ratt, og greide seter tenker jeg.. ?

Såfall det som er på mamma`s A3..

 

Hvor står det om det er attraction, ambition ol da.. ?

BMW 535D Hartge

X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto ambition på Mappa som vognkorte ogsånt ligger i.

Også har jeg vært å handla Ny Avlastningsventil da min forige knakk når jeg skulle skifte Vakumslange til den. Og når jeg fikk kviteringa på den delen sto det Audi A6 1.8T Ambition Stoff. For jeg har stoff stoler ogsånt. Som jeg er veldig glad for for jeg liker ikke Skinn ( Orker ikke en diskusjon på det) Derfor jeg lurte på hva det var.

- 98 model Audi A6 1.8T

- 97 model Hyundai Sonata GLS 16V (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noen bilder jeg har tatt invendig. Litt rot og sol og det er tatt med Mobil kamera :S skal ta bedre bilder når jeg får en med ordentlig kamera og når jeg får rydda og vaska den ;) hehe

 

Det er ikke 3 eika ratt :(

DSC00022.jpg

 

Dette du mente med stolene?

DSC00024.jpg

- 98 model Audi A6 1.8T

- 97 model Hyundai Sonata GLS 16V (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ, nei.. Ikke slike seter jeg mente.. De der er jo helt ordinere..

 

finn.no - Norges største markedsplass. Annonser for kjøp og salg av nytt og brukt, eller ledige stillinger.

 

Dette er det som ser ut som en Ambition for meg..

 

I min A6 har jeg også slike seter som det er i nybilen til DJ-Iceman og jeg må bare si at de er mye bedre å sitte i enn sportssetene jeg har i en A4. De sportssetene ligner veldig på de i annonsen på Finn. Jeg får vondt i ryggen av sportssetene samtidig som det slites fort hull i sidene på setene når man går ut og inn av bilen. A4 med sportseter har gått 160.000 km og det er skiftet stoff 2 ganger på førersiden.

 

Jeg kommer nok til å unngå biler med sportsseter neste gang jeg skal kjøpe bil. Skinn har jeg heller ikke så veldig sansen for. I enkelte biler ser skinnsetene litt slamsete ut (spesielt i baksetene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smak og behag :)

 

De som har prøvd mine seter har sagt at det er noe av de bedre de har sittet i.. Og når de stiller inn korsryggstøtten skikkelig blir det bare bedre..

 

Min A6 har sportstoler i skinn, og dama har slike som her i tråden.

Begge er gode og sitte i, men det er jo mer eksklusivt med sportseter spør du meg.

 

Men igjen, smak og behag..

 

La oss nå ikke diskutere dette i tråden til en som har kjøpt seg bil :)

 

Og til trådstarter; Vær glad du ikke har tre-eiket ratt du..

Har vell litt med vaner å gjøre, men jeg liker mye bedre 4-eikers enn 3..

Det samme sa broren min nå når han gikk fra A4 til S4.. Han savner 4-eikers rattet.

BMW 535D Hartge

X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøre komforten og alt sånt er SUPERT. Angrer ikke 1 sekund på den bilen :D noen sjønnhets feil er det jo på den men den er jo snart 11år gamel. (den er Registerte i juli 97) Men bilen er utrolig god å kjøre og drar bra:D

 

ditech? er det det det merke bak på bilen står for? er det sånn at man ikke må polere bilen eller.no da? merker at bilen er veldig blank etter at jeg bare vasker den.

- 98 model Audi A6 1.8T

- 97 model Hyundai Sonata GLS 16V (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Skal sette inn Motorisert Skjerm denne uken. men Lurer på åssen jeg kan ta vekk det dekselet som man kan ta å vippe ned over cd spilleren. Da denne bygger så mye ut at skjermen kommer til å stange i den. Er det bare å dra ut hele dashbordet med klima og alt i? eller er det masse skruer ogsånt? har ikke sett så veldig på det da jeg er litt redd for å ødelegge noe :(

- 98 model Audi A6 1.8T

- 97 model Hyundai Sonata GLS 16V (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sette inn Motorisert Skjerm denne uken. men Lurer på åssen jeg kan ta vekk det dekselet som man kan ta å vippe ned over cd spilleren. Da denne bygger så mye ut at skjermen kommer til å stange i den. Er det bare å dra ut hele dashbordet med klima og alt i? eller er det masse skruer ogsånt? har ikke sett så veldig på det da jeg er litt redd for å ødelegge noe :(

 

Gjorde det på min A6 og det tok bare noen få minutt å få vekk det dekslet du kan vippe over spilleren. Hvis jeg husker rett så tar du først vekk de 2 små dekslene på sidene av spilleren, så skrur du ut 2 skruer så er det bare å dra den ut. Jeg tok bort noen rammer rundt men tviler på at det er nødvendig.

2000 Audi A6 1.8T Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår