Blizzard Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Hei! har en passat 98 modell 1.8 T som jeg ikke kjøpte for lenge sia. den er helt strøken! har ikke all verden peiling på bil, så da må jeg ta og spørre litt..hehe:b Men har et problem med at den tar enn vann på høyre side foran, på golvet, viker som dt kommer oven ifra: S, noen som kan ha peiling på hvor dt kan komme inn?? er dt sånn at man skal høre susinga ifra turbo`n når man girer? eller er dt bare etter man har chippa bilen?:S hyggelig om noen tok seg tid til og svare: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 sjekk om du har noen plugger på torpedoveggen som ikke er satt ordentlig i dette kan være årsaken til lekasje jeg har samme bil mod å jeg har ikke susing i turboen i d heletatt ikke chippa eller noe den høres bedre vist katalysatoren er fjærnet eneste jeg kann komme på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg